Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Lyssnade inte på dagens PK, men detta stod på AB "Samtliga prover av de slumpmässigt utvalda var negativa.", "– Det finns i nuläget inte omfattande smittspridning hos individer som inte har symtom."
Hur gick det till, och vad kan det betyda, eller är det bara turen/oturen som missta med 2500, de förra var det 0,3-0,9%.
Såg en riktad för antikroppar(ej T-celler) på 18%, men den slumpmässiga låg på 6-7%
DU har verkligen fastnat i det osakliga!
Tror du dina ad hominem är ett argument för nått sakligt om COVID-19?
Och om ja, för vad?
Finner detta rätt märkligt, och att detta är kristna som jag inbillade mig brydde sig om människor.
Men det låter faktiskt om man använder budget och "ni får väl sparka då om ni inte kan hålla budget", och föra över vård till privata bolag och hoppas ingen märker detta.
Detta verkar ju ha förgått rätt länge, för det är rätt ofta KD namn dyker upp i dessa neddragningar.
Vi får hoppas att pandemin stoppar upp detta och börjar allokera vården där den hör hemma, och till de flesta.
Och att KD idag är synkroniserade med SD är rätt udd, vad säger alf om detta?
DU har verkligen fastnat i det osakliga!
Och om ja, för vad?
Jag pratar om KD överdriva närvaro i dessa nedskärningar.(Och detta är en riktig kritik till varför Stockholm har fallerat)
Såg du ville prata om annat.
Det existerade ingen information, men väl ett narrativ för nått och ad hominem.