Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Ser fel ord kommit in där, torde vara uppenbart att jag inte menade dig och FDF.
Vet du inte vad du skriver menar du?
Inbillade du dig verkligen att jag menade andrea och FDF där?
Det säger faktiskt det mesta om dig, men nu vet du.
Så vad ska du börja prata om nu istället?
Intressant att det är fortfarande substanslöst om COVID-19 av dig.
Ser fel ord kommit in där, torde vara uppenbart att jag inte menade dig och FDF.
Det är du som undviker den sakliga diskussionen, och kan inte ens berätta vad du vill lyfta i dina länkar.
Det är faktiskt rätt udda.
Om du är övertygad om dessa asymptomatiska är inte nått som betyder nått för nått.
Även berättar dessa 2500 tester med NOLL positivas, det berättar att asymptomatiska är mycket lågt eller till och med kanske inte ens finns mer än i EXTREMT fåtal fall.
Men varför pratar vi om asymptomatiska som det vore otroligt många.
Vi får inte heller glömma av att FHM säger vid deras djupdykningar att det vist fanns symtom, men ignorerades.(Där vill jag också ha mer, så vi får hoppas någon reporter kan fråga den frågan)
Som patogen så verkar COVID-19 vara en bit över medel inom droppsmittor(Hur mycket över medel får vi väl reda på, kanske i de högre delarna), och i förhållande till luftburna sjukdomar inte speciellt smittsamt.
Ja, helt klart, men så blir det inte alltid, inte i dessa personangrepps inlägg, de lägger jag extremt lite tankekraft på, och väldigt lite korrekturläsning på.
Dock är det berättande att pope väljer märka ord och undviker sak, och här var ju det faktiskt rätt uppenbart.
Ställer mig alltid till förfogande, dock ej för popes nya frågor, då hon aldrig svara på några själv.
Med tanke på den besatthet av min person istället för sak, så undrar jag faktiskt varför pope är här.
Ja, helt klart, men så blir det inte alltid, inte i dessa personangrepps inlägg, de lägger jag extremt lite tankekraft på, och väldigt lite korrekturläsning på.
Dock är det berättande att pope väljer märka ord och undviker sak, och här var ju det faktiskt rätt uppenbart.
Ställer mig alltid till förfogande, dock ej för popes nya frågor, då hon aldrig svara på några själv.
Med tanke på den besatthet av min person istället för sak, så undrar jag faktiskt varför pope är här.
Det har varit så i andra länder och jag utgår ifrån att man har undersökt om svenskarna är villiga att ladda ner den appen. Socialstyrelsen gör ju enkäter hela tiden.
Nej, jag är inte heller nojig och jag skulle också använda en sån app. Men om man vet att inte tillräckligt många kommer att göra det, då kan man ju fundera på om det då inte är slöseri på pengar.