Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Jag insåg att ABC inte vet vad integritet är, och tror h*n kan bestämma integritet åt andra.
Men så funkar det inte ens.
Här står det inte om huruvida alla superspridare hade symptom eller inte, men för en individ står det i alla fall att personen hade hidden symptoms, dvs inga symptom vid tillfället för smittningen. Så ja, det finns symptomfria superspridare mitt ibland oss ...
Men det är ju precis sånt som knappast kan hända om man håller sig till rekommendationerna. Jag skulle aldrig kunna sprida många, för att jag inte kommer nära så många. Jag är extra försiktig inomhus och dem familjfester och -träffar vi har haft, har varit antigen utomhus eller med att sitta på varannan plats, inte kramas och sånt. Jag åker kommunaltrafik med mask och håller minst en meter avstånd. Träning - hemma eller i klubben med minst två meter avstånd mellan folk.
Om alla skulle göra så, så skulle knappt någon smittas.
En sak som ofta kommer upp med sjukvården och neddragningar, är just KD.
Finns det någon förklaring till detta?
Får du känslan av att man kommer gå berzerk om viruset tar fart igen?
Alltså mer än klusters lite här och lite där.
Den tråden har jag lagt bakom mig, och kan inte minnas nått otrevligt med den alls, mer än en person.
Andrea står på ett helt annat ställe än dig, och är intresserad och av se mer än en sak.
Och är inte det minsta rädd att byta åsikt om fakta leder någon annanstans.
Skulle säga det samma om FDF, som även plockar in andra aspekter, speciellt när det pratas om annat.
Dock är deras besatthet om min person oerhört roande.
Allt som behövs är en som skiter att bry sig.
Jag har haft en sådan i min direkta närhet, och det är skrämmande att full lön var viktigare patienterna på akutvårdavdelningen som personen jobbar på.