Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Hur ska det går för Stefan Munskyddet Löfven i Bryssel? Han är ju svensk och kan inte hantera sådana.
Som jag sett det, så verkar inget land klarar av att använda munskydd, då de håller på tar på det mest hela tiden.
Varför försökte du göra en Svensk unik genom att fabulera att Svenskar inte kan använda munskydd, när ingen verkar kunna det?
Har du en förklaring till detta?
Såg att sjuksystrar i USA inte ens klarade av detta, och höll på att pilla på ansiktsmasken och man kan tycka de borde veta bättre men icke.
Ansiktsmask ger en falsk trygghet som vi kan klara sig utan, och är du symtom så ska du stanna hemma och du ska ha socialdistansering.
Som jag sett det, så verkar inget land klarar av att använda munskydd, då de håller på tar på det mest hela tiden.
Varför försökte du göra en Svensk unik genom att fabulera att Svenskar inte kan använda munskydd, när ingen verkar kunna det?
Har du en förklaring till detta?
Såg att sjuksystrar i USA inte ens klarade av detta, och höll på att pilla på ansiktsmasken och man kan tycka de borde veta bättre men icke.
Ansiktsmask ger en falsk trygghet som vi kan klara sig utan, och är du symtom så ska du stanna hemma och du ska ha socialdistansering.
Nu blandar du allt äpplen med spikar.
Jag länkar till en studie om ett fall där två personer med symptom använde mask, och inte spred smittan till sina maskbärande kunder.
Du drar slutsatsen att Corona smittar inte så lätt och att epidemiologerna (oklart vilka) säger nu att viruset inte är så smittsamt och inte smittar från folk utan symptom.
Möjligen är slutsatserna om att personen i Kina smittats genom användande av en hiss felaktiga, men tills motsatsen bevisats, tror jag hellre på kinesiska experter än på dina hemsnickrade teorier. Och ja, myndigheterna i Kina är ju speciella, eller vad man ska kalla det.
Nej, denna superspridare hade symptom, precis som stylisterna, men har inte sett om personen bar mask eller ej, så detta har inget att göra med min länk.