Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Att det var i Sverige så tidigt kan vi konstatera som fakta.
Och hur många denna person smittat sedan flygplatsen det är en spekulation, dock vet vi smittan var omfattande initialt, som i Italien, England, Spanien Frankrike, Österrike och säkert nån till jag glömt.
Det är så mycket prat överallt om hur vi ska skydda riskgrupperna, så till slut man ser inte skogen för alla träd. Så jag vill bara påminna om en enkel sanning som ofta förvinner i bruset:
Det enda fungerande sättet att skydda riskgrupperna är att stoppa smittspridningen i hela samhället.
Att det var i Sverige så tidigt kan vi konstatera som fakta.
Och hur många denna person smittat sedan flygplatsen det är en spekulation, dock vet vi smittan var omfattande initialt, som i Italien, England, Spanien Frankrike, Österrike och säkert nån till jag glömt.
Vi sadlade om till denna strategi vi nu har så får vi insåg att smittspridningen var redan för omfattande.
En strategi jag sett man upprepa varje PK jag sett.
Du kör populismen grundregler att kan det inte bevisas EXAKT, så existerar det inte överhuvudtaget.
Och man sett när datumen från smittans existens på Svensk mark flyttats tillbaka, så är det nått som istället ignoreras.
Typisk populism och politisk agenda, för vad?
För den som pratar så har inget som helst intresse om vad göra för framtiden.
Vi sadlade om till denna strategi vi nu har så får vi insåg att smittspridningen var redan för omfattande.
En strategi jag sett man upprepa varje PK jag sett.
Du kör populismen grundregler att kan det inte bevisas EXAKT, så existerar det inte överhuvudtaget.
Och man sett när datumen från smittans existens på Svensk mark flyttats tillbaka, så är det nått som istället ignoreras.
Typisk populism och politisk agenda, för vad?
För den som pratar så har inget som helst intresse om vad göra för framtiden.