Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Ja, av förklarliga skäl är de flesta på vårdhem äldre, precis som i Sverige. Men de flesta äldre bor inte på vårdhem, bara de som är allra sjukast. Det är skillnad på äldreboende och vårdhem. I Norge precis som i Sverige.
Det bra om du har en uns aning om VAD du diskuterar. Det är faktiskt en förutsättning.
På vilket sätt påverkar mina barns kunskaper den här diskussionen menar du?
Du känner andra såsom dig själv ser jag och antar att jag gör likadant som dig och struntar totalt i säkra källor på ett språk jag behärskar.
Hur gammalt är mitt barn menar du? 1 månad? 35 år?
Hoppsan Kerstin. Där klev du i galen tunna.
Väntar med spänning på vederhäftiga källor som bekräftar att i grannländerna räknas enbart dödsfall på sjukhus i den officiella statistiken ...
www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/utrikes/oppenhet-del-av-norges-strategi-mot-viruset
Bra tänkt, bra utfört.
www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/utrikes/oppenhet-del-av-norges-strategi-mot-viruset
Bra tänkt, bra utfört.
Så mycket onödig, tråkig akrobatik med siffror istället för att konstatera den enkla sanningen att vi har höga dödstal pga. av vår jättehöga smittspridning. Den finns en anledning varför vi är på pestlistan.
Erkännandet av brister är den enda vägen till förbättring, mina vänner.
Bra tänkt, bra utfört.
Så mycket onödig, tråkig akrobatik med siffror istället för att konstatera den enkla sanningen att vi har höga dödstal pga. av vår jättehöga smittspridning. Den finns en anledning varför vi är på pestlistan.
Ja visst är det lustigt hur man gör komplicerade yogaövningar och baklängesvolter för att på alla sätt försöka hitta någon annan förklaring till fiaskot än det som är uppenbart för i stort sett hela världen.
Snacka om förnekelse deluxe....