Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Intressant att du glömde svara och kom med en meme istället, rätt talande.
Som du förstår så frågar man hela tiden, och allt eftersom svaren trillar in så anpassar man sig.
Det är så fakta, forskning och saklighet går till, det som du verkar vara livrädd för.
Dock med meme berättar du klart och tydligt att du inte förstår språket och varför de har ett sådant språk.
Dock inget jag kan hjälpa dig, det kräver även att man tänker en stund.
Så det kan mycket väl vara så att T-cellsimmunitet är hästen att betta på, snarare än "flockimmunitet".
Problemet är att vi inte kan testa för T-cellsimmunitet.
Så om det inom en snar framtid visar sig att MINST 40% av all spridning sker asymptomatiskt, vad händer då med FHMs linje angående munskydd?
Undrar åt en kompis.
www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/nastan-alla-norrbottningar-drabbas
Mål => flockimmunitet
Så står det i presentationen på väggen bakom smittskyddsläkaren.
Man säger på några PK att efter intervjuer så har de inte varit utan symtom.
Och har du symtom ska du stanna hemma och inte tro ett munskydd.
Och ja, du har undrat detta många ggr, men använder du munskydd.
Hur kan du ha missat vad strategin är, den har jag hört varje gång jag sett en PK.
Dock är det en del som säger detta kommer aldrig försvinna, och att flockimmunitet är det enda som kommer ske varken man vill eller ej.
Lustigt nog är allt detta nått vi redan berättat för dig, och inte en gång precis.
Du får läsa det jag skriver. Jag menar exakt det jag skriver. Om du intre förstår kan jag inte hjälpa dig.
Jag kan heller inte hjälpa dig med norskan, men ett tips i all välmening är att du pluggar norska så att du förstår innebörden av de norska artiklar du skickar länkar till.