Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Såg någon statistik över att Sverige procentuellt ligger TREA I VÄRLDEN vad beträffar DÖDSFALL. I Norden ligger vi ETTA. Inget direkt att vara stolta över men man kanske inte ska förvänta sig mer av den sittande regeringen.
Jag kom fram att länkarna var tro och kanske, än faktiska siffror ifrån FHM.
Och faktiska modeller man pratar om.
Och en ex anställd, som i och för sig är kompetent nog att uttala sig, men frågan är har han tillgång till allt man gör i FHM idag?
Och med tanke på glappet mellan dom.
Man ska väl göra 1000-1100 i veckan nu och de närmaste 8 veckorna har jag för mig höra.
Så en klarar bild kring detta bör uppstå.
Hade Spanien tagit blod ur fingret?
För hörde detta gjorde de testerna mer osäkra, så kan vara intressant och veta.
Ingen förstår ju vad du menar om du bara antyder...
Experimentet att lämna över äldrevården till Kommunerna kanske man ska fundera på återbörda till landstingen.
Kanske hemsamariter kan stanna i kommunen, då det är en enklare form av vård.
Och sen krävs det mer skattepengar, den saken är rätt uppenbar idag, och då ställer man sig frågan vill folk det, eller kommer man fortsätta rösta på de partier som vill fokusera alla pengar till en mer fokuserad punkt och sänka sänka sänka skatten.
Detta är vad vi i alla år sagt att skatt gå till = Folket.
Sist du skrev jag du skulle lära dig vad palliativ vård är, men visade sig att det hände inget med.
Inte heller var det uteslutet med syrgas, bara att man såg en större nytta med den.
Rätt konstigt det försvann för dig.