AndreaBD skrev 2020-05-19 18:53:09 följande:
Så du har INGEN alternativ metod! För att det inte finns. Det är nämligen ingen större skillnad mellan olika länder. I nu-läget skulle det ju inte ge något alls att gå i karantän, men kanske förstod du även detta och därför föreslår du inte det.
Samma som du inte kan nämna experter som är emot. Jag har frågat dig fyra eller fem gånger! Och jo, det är just hur det ska hanteras, som jag pratar om förstås, där de är överens. Sedan ska man förstås inte likadant i alla länder, det skiljer sig förstås.
Jag har, flera gånger, gett länkar. Det var säkert fem stycken. Och jag har räknat upp fler. Och alla var såna som verkligen är experter på just detta.
Ehm, som sagt det finns många att välja på eftersom det knappt kan bli sämre än våran. Samma strategi som våra grannländer tror jag skulle fungera bra. Givetvis kommer det bli mycket svårare än de haft det eftersom vi envisats så länge med vår idioti, men bättre sent än fortsätta banka huvudet i väggen och hoppas på mirakel.
Det är nämligen ingen större skillnad? Vad dillar du om? Klart det är skillnad och resultaten är därefter. De som gjorde rätt i god tid har bra resultat, vi gjorde fel trotts gott om tid och våra resultat är därefter.
Inte kan ange kritik... problemet är snarare att du inte fattar att Sverige går mot strömmen och tror på allvar att alla håller med oss trotts att alla gör tvärtom mot vad vi gör. Hur förklarar man musik för en döv eller färger för en blind? Finns inte musik och färg bara för att döva inte hör dem eller blinda inte ser dem?
Dina länkar som du gräver fram är ju som allt annat du skriver, extremt ensidiga och saknar objektivitet helt och hållet och är inte på nåt sätt något bevis för nånting, våra resultat säger däremot allt.