Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Jag begriper att det blir PER AUTOMATIK ett typ av förlöjligande när någon presenterar såna konspirationer som den användaren.
Vet inte vart du tar psykotiskt, men sure, den användaren verkade rätt svårt med vad som sker i verkligheten.
Men vad det bero på, det får du ta med denna användaren, om ni denne svarar på något, för det har vi märkt inte ligger i den användarens intresse.
Men har du kritik i din tråd mot en användare inte får slänga ut konspirationer?
Eller vad är det du vill säga i din tråd?
Eller är ämnet nått du inte längre vill kännas vid, bara undrar vart vi har dig nu, för det verkar som du ska försvarare denna användares konspirationer, är det så att du försvarar dessa?
Det går ha kritik, det har jag också.
Dock kostar min kritik pengar, och hur villiga är en del partier med detta sen?
Vet svar kommer senare, men högern har aldrig varit direkt intresserad för detta, mer sänka sänka sänka skatten.
Och här pratar vi om ökade kostnader.
Det finns inget att missförstå i denna användares inlägg, då det mesta är fantasier, är det detta du tänker på?
Och upprepar dom massor av ggr, ja, tills de försvann igen som farliga inlägg som det är och med desinformation och irrelevans för allt.
Är det detta handlar om, att kritik och konspiration ska var samma?
Då förstår jag varför det blir så tokigt.