Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Nope, du presenterar en fantasi i tron att det är ett argument för nått, och att du tror du säger nått.
Insett det senaste att du lägger all kraft på missförstå och deflektera.
Det jag nämner är vad man kallar för fakta.
Och fakta är trumpen drog tillbaka budgeten för pandemiskyddet Obama skapat, och trumpen drog tillbaka personal ifrån detta Kinesiska labbet.
Och det är vid denna punkten du börjar prata om annat, och medvetet missförstår för det är enda sättet du tror dig säga dig nått.
Men det är lite gulligt att du tror annat.
Förlöjliga någon som slänger ut konspirationsteorier utan belägg?
Är det ens möjligt att inte förlöjliga en sådan och när man bemöter med fakta, forskning och saklighet?
Vi är ju inte på samma sida av universum med den personen som även vägrar föra en diskussion ens på något sätt, och personen säger saker helt utan stöd och bevis.
En sak jag är 100% säker på, det är att FDFMGA har en integritet och egen analytisk förmåga,
Vi diskuterar fakta, forskning och saklighet, med en röd tråd, och med syftet att nå fram till nått.
Förlöjliga någon som slänger ut konspirationsteorier utan belägg?
Är det ens möjligt att inte förlöjliga en sådan och när man bemöter med fakta, forskning och saklighet?
Vi är ju inte på samma sida av universum med den personen som även vägrar föra en diskussion ens på något sätt, och personen säger saker helt utan stöd och bevis.
En sak jag är 100% säker på, det är att FDFMGA har en integritet och egen analytisk förmåga,
Vi diskuterar fakta, forskning och saklighet, med en röd tråd, och med syftet att nå fram till nått.