• Anonym (Spegeln)

Är MIN man otrogen?

Fick ett mess nu ikväll av någon okänd som hävdar att min man, sedan 9år tillbaka, varit/är otrogen mot mig med en kollega.. Berättaren skriver att hen varit tillsammans med min mans påstådda älskarinna/flickvän syster, och att detta förhållande/otrohet varat i 3-4 år.

Hjälp, vafan är detta är min första tanke.

Men ju mer jag läste, ju mer så är det smådetaljer som stämmer in.

Vad gör jag OM min man är otrogen? Hur konfronterar jag honom? Kommer jag förlåta honom? Vad händer med barnen? Känns som om hjärtat ska hoppa ur kroppen och jag mår illa, vill spy.

Min man slutar jobbet om ca en kvar, ska jag ta det direkt? Vänta tills imorrn?

Hjälp mig tänka klart!

• Svar på tråden Är MIN man otrogen?
  • Anonym (man)
    molly50 skrev 2020-03-14 13:57:08 följande:
    Jag vet. Men jag kunde inte låta bli att svara ändå. Eftersom jag inte har sett att någon har hatat på TS man utan bara kallat hans handling för svinig. Vilket den ju också är. 
    Men jag kanske har missat något?

Tack,det värmer att höra.   {#emotions_dlg.flower}
    Du har inte missat något, det är bara Kråkungen som lindar in samma gamla budskap i lite finare förpackning när det passar Flört
  • Anonym (Finns med dig som medmänniska)

Men vet ni vad... Jag tycker inte det är särskilt respektfullt mot ts och vad hon varit med om att ni håller på att diskutera vad ni tycker är rätt och fel sinsemellan, jävlig ovuxet beteende måste jag säga. Tror och hoppas om vi/ni skulle sitta öga mot öga allihop tillsammans med ts så skulle inte de här diskussionerna uppstå så varför då här? Hjälper henne inte ett dyft

• Anonym (man)
    Anonym (Finns med dig som medmänniska) skrev 2020-03-14 16:28:18 följande:

Men vet ni vad... Jag tycker inte det är särskilt respektfullt mot ts och vad hon varit med om att ni håller på att diskutera vad ni tycker är rätt och fel sinsemellan, jävlig ovuxet beteende måste jag säga. Tror och hoppas om vi/ni skulle sitta öga mot öga allihop tillsammans med ts så skulle inte de här diskussionerna uppstå så varför då här? Hjälper henne inte ett dyft

Då är det upp till TS att säga det

Jodå om någon skulle kläcka ur sig samma idotiska försvarstal för otrophet IRL skull jag säga ifrån precis som jag gör här, har gjort det IRL och kommer formodligen göra det igen om det behövs . Alla är kanske inte lika konflikträdda, rädda för att ta ställning och säga vad de tycker som du är?
    Anonym (man) skrev 2020-03-14 16:39:50 följande:

Då är det upp till TS att säga det

Jodå om någon skulle kläcka ur sig samma idotiska försvarstal för otrophet IRL skull jag säga ifrån precis som jag gör här, har gjort det IRL och kommer formodligen göra det igen om det behövs . Alla är kanske inte lika konflikträdda, rädda för att ta ställning och säga vad de tycker som du är?

Jo men det är precis det jag menar. Prata direkt till ts då och inte en massa skit mellan varandra som inte hjälper ett dyft. Skrev det tidigare också att alla får säga vad var och en tycker utan att man ska börja kommentera och diskutera varandra.
  • Anonym (man)
    Anonym (Finns med dig som medmänniska) skrev 2020-03-14 17:12:45 följande:
    Jo men det är precis det jag menar. Prata direkt till ts då och inte en massa skit mellan varandra som inte hjälper ett dyft. Skrev det tidigare också att alla får säga vad var och en tycker utan att man ska börja kommentera och diskutera varandra.
    Vad får dig att tro att ingen annan redan gjort det? Eller tror du att du är den enda som har bra råd att komma med?

Du har inte tänkt på att dessa diskussioner har uppstått EFTER att man gett TS råd på grund av att man har väldigt olika syn på vad för slags råd är ok och inte ok?
    Anonym (man) skrev 2020-03-14 17:33:00 följande:

Vad får dig att tro att ingen annan redan gjort det? Eller tror du att du är den enda som har bra råd att komma med?

Du har inte tänkt på att dessa diskussioner har uppstått EFTER att man gett TS råd på grund av att man har väldigt olika syn på vad för slags råd är ok och inte ok?

Suck...
  • Anonym (Anonyma)

Håller med. Tråden dör ju av tjafsandet. Det är så synd. Snälla sluta med det. Tack!
  • molly50
    Kråkungen skrev 2020-03-14 14:21:00 följande:
    Som sagt, det jag syftade på var Anonym (Signe)s inlägg, där hon säger sig veta att ts man är en manipulerande skitstövel:
    Anonym (Signe) skrev 2020-03-13 09:21:59 följande:

Att skylla sin otrohet på sexuella fantasier är bara ett sätt att subtilt lägga skulden på ts, eftersom hon inte ville utföra vissa akter. Vilken skitstövel!

När hon sen dessutom klankade ned på någon som försökte ge en lite mer nyanserad syn, och tyckte att den var dum som uttalade sig om nåt den, i egenskap av främling på nätet, inte kunde veta nåt om.... då tyckte jag att det gick lite för långt...
    En skitstövel är han ju.i vilket fall,som kan göra så mot TS.
    Sen om han är manipulerande eller inte tänker jag låta vara osagt.
    Men han har ju i alla fall lyckats lura TS i flera års tid.

Det Signe skriver får stå för henne.
  • molly50
    Anonym (man) skrev 2020-03-14 15:19:11 följande:
    Du har inte missat något, det är bara Kråkungen som lindar in samma gamla budskap i lite finare förpackning när det passar Flört
    Ok. Ja,det vet jag ingenting om. 
  • molly50

Jag håller med dig. Men samtidigt så är det ju så lätt hänt att det blir så då otrohet är ett ämne som berör många på olika sätt.
Svar på tråden Är MIN man otrogen?