• ANMIFR

Vi som planerar graviditet 2020!

ÄNTLIGEN är det dags! Nu vid årsskiftet 19/20 bestämde vi oss för att försöka bli gravida, min första och hans tredje om allt går vägen. P-pillerna är lagda på hyllan och vi väntar med spänning på att allt ska dra igång.

Någon som är i samma, helt färska, planering och vill följas åt?

• Svar på tråden Vi som planerar graviditet 2020!
  • Wojsan
    Strangeness skrev 2020-05-15 07:17:27 följande:

Tänker samma här, mars är ingen 'bra' månad för oss då nästan alla fyller då. Bara för det blir vi väl gravida i juni xD

Haha! Smålänning här med!! Bor dock i annat landskap men född uppvuxen i småland :)

Haha nämen! Även jag är smålänning!
  • Strangeness
    Wojsan skrev 2020-05-15 07:45:32 följande:

Haha nämen! Även jag är smålänning!

Va kul! Välkommen till smålänningsklubben ^^
  • Meldy15

För er som plussar den så finns det tre gravidgrupper på Facebook. Jag var medlem i flera grupper när jag väntade mitt första barn, var en oerhört bra grej, att kunna bolla tankar och idéer:)

• Meldy15
    Meldy15 skrev 2020-05-15 11:55:43 följande:

För er som plussar den så finns det tre gravidgrupper på Facebook. Jag var medlem i flera grupper när jag väntade mitt första barn, var en oerhört bra grej, att kunna bolla tankar och idéer:)

• Strangeness
    Amanda87 skrev 2020-05-14 22:49:24 följande:
    Ja men precis! Jag är kanske lite fjantig men mina två andra barn fyller år i mars och april och tanken är inte att ett tredje barn ska fylla år då med, haha. Så får samtala med min man om att ev göra ett litet uppehåll i så fall, haha.

Ah nej jag tänker bara att det är bortkastade pengar att prova i morgon haha. Är smålänning och hatar besvikelser haha.
    Testade du dig idag? Nyfiken på hur det går för dig <3
  • Amanda87
    Strangeness skrev 2020-05-15 07:17:27 följande:

Tänker samma här, mars är ingen 'bra' månad för oss då nästan alla fyller då. Bara för det blir vi väl gravida i juni xD

Haha! Smålänning här med!! Bor dock i annat landskap men född uppvuxen i småland :)

Haha ja. Min stora fyller år 24 mars och lillasyster exakt två veckor efter den 7 april.

Haha men så kul, jag med! Bor i Skåne nu! Var bor du? (Tänk så kul om vi känner varandra haha)
  • Amanda87
    Strangeness skrev 2020-05-15 15:23:18 följande:

Testade du dig idag? Nyfiken på hur det går för dig <3

Nej...inte testat mig. Hahah. Vet att det är negativt så jag väntar. Faktiskt...dyker inte mensen upp på måndag tar jag ett test.
  • Strangeness
    Amanda87 skrev 2020-05-15 19:25:45 följande:

Haha ja. Min stora fyller år 24 mars och lillasyster exakt två veckor efter den 7 april.

Haha men så kul, jag med! Bor i Skåne nu! Var bor du? (Tänk så kul om vi känner varandra haha)

Om jag inte glömmer någon nu är vi elva stycken i mars som fyller :) Nära å kära inräknade.

Jag bor tyvärr längre upp i landet, hade varit riktigt kul om vi kände varann! Just nu i Strängnäs :) Annars från Jönköping :)
  • Strangeness
    Amanda87 skrev 2020-05-15 19:27:53 följande:

Nej...inte testat mig. Hahah. Vet att det är negativt så jag väntar. Faktiskt...dyker inte mensen upp på måndag tar jag ett test.

Låter klokt :)
Svar på tråden Vi som planerar graviditet 2020!