Jooosen skrev 2020-10-27 11:45:51 följande:
Ja det är så kul att se utvecklingen! Jobbigt med magen liloma! Hoppas det blir bättre. Hur går amningen nu för dig? Vi ammar ungefär varannan timme på dagen och natten kanske 2-3 ggr mellan 22-07. Ofta sover hon bra på nätterna tack o lov! Vår största utmaning är fortf kvällar då hon är mest ledsen o verkar gasig som tusan. På torsdag ska vi ta Rota! Hur blev era små efter? Om dom tagit detta. Vad gör ni om dagarna, har ni några mammor som bor nära er? Kram!
Jo magen har blivit lite bättre! Men han har fortfarande ont, mer på nätterna. Amningen går okej, men jag upplever att han blir mer frustrerad vid bröstet nu. Tar tag, släpper, tar tag släpper och håller på mer så. Vet inte varför... Men han går ju upp i vikt utan problem :P
Har träffat en mamma i närheten via en app för föräldralediga, och tagit några promenader. Annars har jag umgåtts en del med mina föräldrar. Förra veckan var vi iväg med mina föräldrar och bror i småland. så mysigt att komma ut på landet och ha många famnar som kunde bära :) Känns som dagarna går rätt snabbt utan att man gör så mycket.
Vad bra att du fick kontakt med andra via BVC! Här är allt sånt inställt... :/