Enlligt vetenskapen är kvinnan nominell i tonåren. sedan avtappar den sexuella lusten. Visst finns det enhörningar, men kvinnor är i regel inte intresserade av sex.
Män är ju tvingade av det biologiska att vara kåta. vissa är mindre, somliga i mer men i det stora hela så drabbas alla män av den infektion även kallad sexlusta.
Det är inte kul när man efter 30 drabbas av det då det kostar så mycket tid. Vissa killar säger att dom aldrig behöver onanera t.ex. vilket betyder att all deras vakna tid går åt till att uppvakta kvinnor.
Det är för mycket tid för mig att spendera för att få ha sex. Jag har andra saker jag vill göra. Sex för mig är lite uppblåst och överdrivet, det känns likadant för mig att onanera som att ha sex en kvinna. Sen så verkar det ju inte funka med förhållanden heller längre. Människor säger sig bli uttråkade med sin partner, det lider till en dålig psykisk hälsa. Allt pga biologiska driften.
Den manliga orgasmen kittlar lite, muskeldragningar sen kladd överallt. Inte på något sätt spektakulärt som kvinnlig orgasm. Så för min del som man så är det något utspelat ock klart.
Vi har kanske nått en punkt i utvecklingen, där inte bara kvinnor gärna avstår från sex. Män med, men som vanligt talas det inte om det. För det skall alltid dömmas ut och gärna förlöjligas på alla de sätt.
Sex har kanske spelat ut sin roll, det är inte viktigt längre att ha sex, av naturen så har folk sex av en anledning att det skall bli barn. Barn är inte lika viktigt heller, det är för dyrt och omständigt.
Sen har det gått igenom en mer egocentrisk fas där man gjort det för sin egen vinnings skull, för att det är "skönt". Nu är det skönt när man är helt själv och kan göra det man tycker är roligt.
För killar är det inte lika skönt efter ett tag, det blir en rutin, sen är det över, kvinnor verkar ju ha roligare orgasmer.
Medans för män är det som med ketchup flaskan och tandvärken.
Med ketchupflaskan skakar man den våldsamt, slår på botten så att det skall lossna, sen kommer allt ut överallt.
När man har tandvärk så är ödelägger nervsmärtan allt logiskt tänkande och man vill bara ligga så man går akut till ltandläkaren och får en behandling och allt blir bra igen och man kan fortsätta leva livet.
Det kommer alltid finnas enhörningar som vill ha sex hela tiden bland båda könen, men överlag i den stora massan, så är sex spelat ut sin roll.
Under en period i mitt liv, föll jag pladask för normen att man skall hitta en kvinna och skaffa barn. Jag försökte, och hade bara riktigt dåliga resultat. Tappade helt intresset då, det var vad "marknaden" hade att erbjuda mig med den kreditvärdigheten jag hade.
Då kände jag att, nej, detta är löjligt. jag tänker inte ställa upp på detta. Så jag nu, avtår jag mer än gärna från sex med kvinnor.
För av de möjligheter jag har är på tok för låga och de kvinnor är med väl valda ord " icke av acceptabel natur".
Jag får mer gjort av de saker jag vill, slösa inte pengar på sånt som man normalt sett skulle göra annars. Allt känns bra och det är väldigt skönt att slippa sex.