• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Heeej alla!

Jag och min sambo slutade med minipiller i början av september, fick mens enligt beräkning och har just tagit oss genom ägglossningen (positivt ägglossningstest i förrgår 8/10). Inne på försök 1 till bebis. Vi kör lite händer det då händer det, men har sex varje dag så vi kan omöjligt missa ÄL ändå Fler som vill följas åt?

• Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!
  • Grilimy

Jag tänkte testa i morgon. Två dagar före.. egentligen har jag ju redan ställt in mig på att det inte blev något eftersom alla graviditetssymptom försvunnit helt. Inte ens minska molvärk. Vill mest kolla för att kunna släppa helt.

• Soffiproppan83

Idag känns brösten i vägen, lite tyngre o lite större. Min mage är mer svullen än de förra dagarna så jag får gå i tunikor för att dölja magen.

Har lite ont i ryggen och det sticker till i nedre delen av magen. Jag hoppas på plus för nu när allt detta känns så var det precis så här det var med dom andra barnen med!

• Ereya

Inatt upphörde alla gravidkänslor, den där aningen som sa att jag faktiskt var det. Vaknade upp i morse och visste att jag inte var gravid. Testade negativt och fick sedan mens under dagen. Fick gosa med bebis och se fram emot bästa väns besök till helgen, så jag mår bra :) lycka till allihopa, häng gärna kvar här och låt oss veta hur det går!

• Soffiproppan83
    Ereya skrev 2019-10-22 20:45:53 följande:

Inatt upphörde alla gravidkänslor, den där aningen som sa att jag faktiskt var det. Vaknade upp i morse och visste att jag inte var gravid. Testade negativt och fick sedan mens under dagen. Fick gosa med bebis och se fram emot bästa väns besök till helgen, så jag mår bra :) lycka till allihopa, häng gärna kvar här och låt oss veta hur det går!

Beklagar verkligen <3
  • Obalem

Hej hörni! Både nya och gamla :D

Här hos mig och min sambo släpas dagarna fram.. vi har bestämt att lugna oss med tester tills bim dagen definitivt passerats, alltså söndag. Alla misstankar om graviditet har som försvunnit i och med hur tidigare test sett ut och att symptomen försvunnit. Mensvärk och täppt näsa är de enda jag kan peka ut, och den höga tempen.

Hoppas de går bra för er andra! Hur mår ni?

• Soffiproppan83
    Obalem skrev 2019-10-23 13:53:24 följande:

Hej hörni! Både nya och gamla :D

Här hos mig och min sambo släpas dagarna fram.. vi har bestämt att lugna oss med tester tills bim dagen definitivt passerats, alltså söndag. Alla misstankar om graviditet har som försvunnit i och med hur tidigare test sett ut och att symptomen försvunnit. Mensvärk och täppt näsa är de enda jag kan peka ut, och den höga tempen.

Hoppas de går bra för er andra! Hur mår ni?

Här går.det upp o ner. Ena.minuten känner jag mig gravid nästa inte..

Pratade med mannen i telefon innan som sa att du är nog gravid för ditt humör är inte alls som det brukar och ditt luktsinne är ju helt knasigt! Jag gråter o blir arg och jag är trött. Jag brukar vara stabil i mitt humör och alltid glad.

Jag är hemma o vabbar med vår 4 åring, han sover med blöja på natten o hans nattblöja var det värsta jag luktat. Brukar aldrig bry mig på sånt.

Vi får se! Jag säger nej men mannen säger ja...
  • dudetten

Min mens kom i Måndags så ingen graviditet denna månaden :) har bestämt mig för att inte testa ägglossning och så utan bara njuta av ett aktivt sexliv där man inte behöver oroa sig om man skulle bli gravid ;) orkar inte med stressen över att tänka på det jämt :)

• Grilimy

Min test i morse var negativ. :( fast det visste jag ju innerst inne redan. Bara att vänta in mensen på fredag och hoppas på nästa äl.

• Amidina

Äl+6 idag och BIM 31e oktober.. Jag är illamående och irriterad som attans på min man, men det är som det brukar i lutealfasen. Tungan ute  Sitter och funderar på om jag ska beställa ett gäng tidiga tester från Babyplan, men vi har lite ont om pengar och jag har ju egentligen vanliga på lager. Meeeeen orka hålla sig så länge liksom. Cool

• Amidina
    Amidina skrev 2019-10-23 19:01:43 följande:

Äl+6 idag och BIM 31e oktober.. Jag är illamående och irriterad som attans på min man, men det är som det brukar i lutealfasen. Tungan ute  Sitter och funderar på om jag ska beställa ett gäng tidiga tester från Babyplan, men vi har lite ont om pengar och jag har ju egentligen vanliga på lager. Meeeeen orka hålla sig så länge liksom. Cool

Och där var de beställda! XD
    Kommer lagom till helgen, så kanske blir ett test på äl+9 då..
Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!