• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Heeej alla!

Jag och min sambo slutade med minipiller i början av september, fick mens enligt beräkning och har just tagit oss genom ägglossningen (positivt ägglossningstest i förrgår 8/10). Inne på försök 1 till bebis. Vi kör lite händer det då händer det, men har sex varje dag så vi kan omöjligt missa ÄL ändå Fler som vill följas åt?

• Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!
  • Ereya

Har sett flera idag här på FL son testat med samma test som jag på samma dag och fått samma svaga skugga. Nu har de testat med andra test och fått solklart positivt, så nu kan jag inte hålla mig till torsdag. Köper cb imorgon och testar tisdag.

Detta är mitt från i morse. Redigerat, men...

• Obalem
    Ereya skrev 2019-10-20 21:53:01 följande:

Har sett flera idag här på FL son testat med samma test som jag på samma dag och fått samma svaga skugga. Nu har de testat med andra test och fått solklart positivt, så nu kan jag inte hålla mig till torsdag. Köper cb imorgon och testar tisdag.

Detta är mitt från i morse. Redigerat, men...

Åh håller alla tummar!! Jag ska faktiskt tjuva imorgon :D med RFSU och spara early ifall de inte visar något imorgon! Hoppas :}
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-20 22:05:32 följande:

Åh håller alla tummar!! Jag ska faktiskt tjuva imorgon :D med RFSU och spara early ifall de inte visar något imorgon! Hoppas :}

Åhhh låt mig veta hur det går!
  • Obalem
    Soffiproppan83 skrev 2019-10-21 07:06:34 följande:

Gjorde test i morse men det visar negativt!

Jag får avvakta till helgen och hoppas.på ett plus då!

Vi hade äl samtidigt va? Runt 10/11?

För jag fick också negativt i morse..

hoppas du får ditt plus i helgen! :D chansen är inte över förrän tempen går ner och tant röd kommer.
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-21 08:36:57 följande:

Åhhh låt mig veta hur det går!

Negativt :(

Tempen fortsätter stiga i bra takt, är uppe på strax över 37. Men förutom de, molvärk, ökade besök på toaletten för att kissa och täppt näsa så känns de inte mycket idag alls. Äl+10/11
  • Soffiproppan83
    Obalem skrev 2019-10-21 08:49:54 följande:

Vi hade äl samtidigt va? Runt 10/11?

För jag fick också negativt i morse..

hoppas du får ditt plus i helgen! :D chansen är inte över förrän tempen går ner och tant röd kommer.

Ja jag antar att det.är för tidigt! När testar du igen? Jag tänkte lördag morgon så behöver jag inte väcka mannen på fredag när han är ledig och jag ska upp o jobba!

Vi håller tummarna för oss! Hoppas vi får sommarbarn!
  • Anonym (Längtar)
    Amidina skrev 2019-10-20 19:18:00 följande:

Hej hopp! 3dpo här och joinar er gärna i kampen mot plusset! Jag är 34år, gift, aldrig varit gravid förr. Ganska mild endometrios och ett myom, en karl som efter en massa kämpande fått upp sina spermienivåer till normala, och 2års försökande i bagaget. Glad Nu får det ju ändå ge sig liksom! Har ca 11 dagar kvar till BIM, och plöjer graviditets- och spädbarnsvideos som en galning. Cool

Hej!! 

Nyfiken, hur fick din man upp sina spermienivåer?  Glad
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-21 08:52:39 följande:

Negativt :(

Tempen fortsätter stiga i bra takt, är uppe på strax över 37. Men förutom de, molvärk, ökade besök på toaletten för att kissa och täppt näsa så känns de inte mycket idag alls. Äl+10/11

Åh äsch då, men ge inte upp. Jag fick också neg på ÄL+10 och solklart plus på ÄL+14 första gången! Hoppet lever. :)
Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!