Ereya skrev 2019-10-16 11:45:21 följande:
ÄL+7, huvudvärk och fullständigt o-kåt. Har noll energi i kroppen också. Varit förkyld sedan ÄL+1 men är bättre nu, dock saknar jag den där femte växeln. Tar multivitaminer och mineraler samt mycket D-vitamin men är så förbenat trött.
Sist jag var så här o-kåt var under min lutealfas som ledde till en graviditet för åtta år sedan. Tappade allt sug på sex. På söndag tänker jag testa mig med Early. ÄL+11 då, sen varannan dag fram till BIM.
Hur går det för er andra? :)
Oj nej, trötthet sådär är ju så jobbigt. Hoppas de lättar nu när förkylningen släpper taget!
Därför med okåt lät inte alls kul.. dock så får vi hoppas att de som förra gången är pga graviditet :)
Låter som en bra plan med testen!
Äl+6 och brösten ömmar som dom gjort sen äl, något starkare. Idag är molvärken som bortblåst.. men humörsvängningar har ersatt. Jag känner mig mestadels så kärleksfull och positiv men ibland bara rämnar muren, då ryter ja till om något riktigt på skarpen, i nästa sekund blir ja ledsen och besviken på utbrottet för att sedan landa i mitt positiva jag igen :} så kortfattat så mår jag bra!
Jag ska också börja testa på söndag äl+10 eller om jag tar mig i kragen så väntar jag till tisdag! De visar sig hihi