• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Heeej alla!

Jag och min sambo slutade med minipiller i början av september, fick mens enligt beräkning och har just tagit oss genom ägglossningen (positivt ägglossningstest i förrgår 8/10). Inne på försök 1 till bebis. Vi kör lite händer det då händer det, men har sex varje dag så vi kan omöjligt missa ÄL ändå Fler som vill följas åt?

• Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!
  • Ereya

Här är min från i morse, tror inte det syns nåt via FL dock.

• Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 18:08:26 följande:

Åh hoppas de verkligen är något!!

Fullt förståligt haha!

Jag svarar på din fråga med en viss rodnad... de är ett clearblue snabb som jag tog isär för att kunna se strecket tydligare! Hihi.

Skojar du? Cb rapid detection? Och det syns redan? Det är inte ens early! Ahhhh!!!! Du är gravid!!!! GRATTIS!!!
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-19 18:11:03 följande:

Skojar du? Cb rapid detection? Och det syns redan? Det är inte ens early! Ahhhh!!!! Du är gravid!!!! GRATTIS!!!

Oj nu fick du mig verkligen att hoppas på att de är sant detta!!! Ska ta early på tisdag hade vi sagt hehe så vågade inte ta de!

Jag ser på ditt också!!! Upplösningen här är kass men visst skymtas ett streck där!
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-19 18:11:03 följande:

Omg tänk om de gått för två av oss i gruppen redan?! Va sjukt de skulle va!! Jag hoppas så innerligt för oss allihopa!!!
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 18:14:29 följande:

Oj nu fick du mig verkligen att hoppas på att de är sant detta!!! Ska ta early på tisdag hade vi sagt hehe så vågade inte ta de!

Jag ser på ditt också!!! Upplösningen här är kass men visst skymtas ett streck där!

Hahaha jag MED! Vill typ skrika och hoppa! Både för din skull och för min, hahahha! LÄNGTAR till måndag, ska definitivt testa igen då! Vill typ gå och kissa nu ifall det mirakulöst skulle ökat hahaha :) vad händer nu? Ska du vänta två dagar och ta då? Och ja HUR SJUKT om det verkligen tog sig!!!
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-19 18:23:38 följande:

Hahaha jag MED! Vill typ skrika och hoppa! Både för din skull och för min, hahahha! LÄNGTAR till måndag, ska definitivt testa igen då! Vill typ gå och kissa nu ifall det mirakulöst skulle ökat hahaha :) vad händer nu? Ska du vänta två dagar och ta då? Och ja HUR SJUKT om det verkligen tog sig!!!

Åh jag längtar för din skull till måndag också!! :D jag är splittrad! Både att jag helst vill ta imorgon typ men den bättre delen av mig (men tråkigare) tycker att ja borde vänta till tisdag ;) vilken kväll va!! Omg
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 18:29:17 följande:

Åh jag längtar för din skull till måndag också!! :D jag är splittrad! Både att jag helst vill ta imorgon typ men den bättre delen av mig (men tråkigare) tycker att ja borde vänta till tisdag ;) vilken kväll va!! Omg

Alltså jaaa man slits verkligen åt två håll. Vill testa igen imorgon bitti och samtidigt vänta till måndag... Ahhh... Jag ska köpa mig något riktigt fint om jag bestämmer mig för att vänta tills dess. Att hålla ut till tisdag är ju hemskt, haha!
  • Soffiproppan83

Jag vill inte hålla mig från att ta test men jag vill inte heller ringa och meddela ett resultat :)

Jag har tre barn sen innan och blivit gravid samma månad som vi bestämt att vi ska ha bebis. Jag känner mig sjukt skum i kroppen.

Det som gör mig mer tveksam denna gången är att jag är 36 år. Vi tänkte inte ha fler men vi kom på andra tankar. Detta blir definitivt den sista!

Kanske får köpa ett test i morgon o ta på måndag morgon innan mannen åker ????

Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!