• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Heeej alla!

Jag och min sambo slutade med minipiller i början av september, fick mens enligt beräkning och har just tagit oss genom ägglossningen (positivt ägglossningstest i förrgår 8/10). Inne på försök 1 till bebis. Vi kör lite händer det då händer det, men har sex varje dag så vi kan omöjligt missa ÄL ändå Fler som vill följas åt?

• Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-18 18:24:02 följande:

Åh, då kan de absolut vara nidis! Hoppas :D

Va fint av dig! Jag tror på dig också :)

Tyvärr så vet min karl om att vi ska testa på söndag, han är såååå taggad ;D du då??

Min är också så taggad för tester haha! LÄNGTAR tills söndag!
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-18 13:22:35 följande:

Godmorgon!

Ang dina symptom och känslor så är de nästan omöjligt för mig att veta något men jag tycker iallafall att de låter lovande! Att du fick en dålig känsla är nog för att vi inte kan känna så mycket ännu, trots att man verkligen vill! Så håll ut några dagar till så får vi de svart på vitt istället :) (svårt, jag vet)

Mina symptom och känslor: fortfarande ömma bröstvårtor men jag tycker de börjar lugna ner sig..

mycket flytningar!!

Mensvärks känsla i både mage och underliv..

Täppt näsa insåg jag när ja såg dig skriva de, men kanske tillfällighet.

Alltså galna humörsvängningar här också! Känner helt igen mig i ditt utbrott haha.

Och slutligen kass mage.

Och slutligen småsmå finnar i pannan. Jag har nästintill aldrig finnar men vid min förra graviditet så dök dessa små som blåsor upp i pannan..

Inte så trevliga saker dedär egentligen! Men ger de att plus så klagar jag inte en enda sekund!!

Wow vi har så lika symptom! Helt sjukt! Och samma dag och allt. Tycker du det vore kul om jag skrev ett pm till dig och vi kunde snacka på Facebook eller nåt? Jag har träffat en av mina närmsta vänner här på Familjeliv förra gången jag aktivt försökte skaffa barn och är så himla glad för det. Haha förlåt om det låter löjligt :) var bara en tanke som ploppade upp!
  • Ereya
    dudetten skrev 2019-10-18 18:52:46 följande:

Vi bestämde när vi började försök till bebis att han skulle vara med och testa, men sen tänker jag att två stycken behöver inte bli deppiga varje gång ett test visar negativt, så jag har gjort en låda med en bebispyjamas och bebisstrumpor där det står I love dad på, så tänkte jag lägga gravtestet i den också :D

Undrar när man kan testa om man hade nidis nu? 

Du är klok, och vilken fin gest. Jag har inte vågat köpa några bebissaker än, tänker att det kan jinxa... Fastän det ju inte har någon betydelse :) hoppas hoppas det var nidis!
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-18 21:55:00 följande:

Wow vi har så lika symptom! Helt sjukt! Och samma dag och allt. Tycker du det vore kul om jag skrev ett pm till dig och vi kunde snacka på Facebook eller nåt? Jag har träffat en av mina närmsta vänner här på Familjeliv förra gången jag aktivt försökte skaffa barn och är så himla glad för det. Haha förlåt om det låter löjligt :) var bara en tanke som ploppade upp!

När vi får plus så tycker jag absolut att de skulle va skoj :D jag säger när för vi KOMMER att få de förr eller senare!! Jag är dock en till eventuellt två dagar efter dig men ändå snarlikt! Coolt
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-18 22:29:20 följande:

När vi får plus så tycker jag absolut att de skulle va skoj :D jag säger när för vi KOMMER att få de förr eller senare!! Jag är dock en till eventuellt två dagar efter dig men ändå snarlikt! Coolt

Håller tummarna att vi plussar snart <3

Jag råkade kanske testa idag, haha. Med testa tidigt på ÄL+10. Syntes en svag svag svaaaaag skugga så nu ska jag vänta tills måndag med att testa mer,så har det förhoppningsvis ökat! :)
  • dudetten
    Ereya skrev 2019-10-19 09:10:50 följande:

Jag råkade kanske testa idag, haha. Med testa tidigt på ÄL+10. Syntes en svag svag svaaaaag skugga så nu ska jag vänta tills måndag med att testa mer,så har det förhoppningsvis ökat! :)

GRATTISSS!!!!!!!
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-19 09:10:50 följande:

Omg GRATTIS!!!! <3 här gav jag upp lite idag... mina bröst har slutat ömma :( och vi har bestämt att vänta med test till tisdag för att slippa få negativa test allt för tidigt :/
  • Ereya
    dudetten skrev 2019-10-19 10:52:42 följande:

GRATTISSS!!!!!!!

Tack fina fina du, dock vågar jag inte ta ut något i förskott då det var så himla svagt! Kan lika gärna vara spök.... Förhoppningsvis inte :) håller tummarna för dig!!!
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 12:08:32 följande:

Omg GRATTIS!!!! <3 här gav jag upp lite idag... mina bröst har slutat ömma :( och vi har bestämt att vänta med test till tisdag för att slippa få negativa test allt för tidigt :/

Tack!!! Som jag skrev till dudetten, jag vågar inte ta ut nåt i förväg, det kan vara spök också. Bra att du väntar till tisdag och hoppas hoppas det blir ett plus då, ett stort fett plus. <3

Min sambo sa just till mig att jag är hans livs kärlek och jag bröt ihop (?) och både grät och skrattade, så himla blödig. :) det och mina hot flashes är nya symptom som tillkommit igår och idag, hoppas det är ett bra tecken.
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-19 12:16:12 följande:

Tack!!! Som jag skrev till dudetten, jag vågar inte ta ut nåt i förväg, det kan vara spök också. Bra att du väntar till tisdag och hoppas hoppas det blir ett plus då, ett stort fett plus. <3

Min sambo sa just till mig att jag är hans livs kärlek och jag bröt ihop (?) och både grät och skrattade, så himla blödig. :) det och mina hot flashes är nya symptom som tillkommit igår och idag, hoppas det är ett bra tecken.

Hoppas hoppas på ett stort och starkt plus för dig också!!!

Du är gravid (vad jag tror) klart du är känslig :D
Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!