• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Heeej alla!

Jag och min sambo slutade med minipiller i början av september, fick mens enligt beräkning och har just tagit oss genom ägglossningen (positivt ägglossningstest i förrgår 8/10). Inne på försök 1 till bebis. Vi kör lite händer det då händer det, men har sex varje dag så vi kan omöjligt missa ÄL ändå Fler som vill följas åt?

• Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!
  • Obalem
    Obalem skrev 2019-10-26 13:57:08 följande:

Hej hörni! Här kom mensen idag :( räknade med de när jag inte känt något som pekat på något annat... men nu får jag ladda om för nästa gång!!

Ehm... de blev ingen mens :o enbart en svaaagt ljusrosa flytning igår sen har de varit helt som vanligt?! Dagens test ser ut såhär.

• Soffiproppan83
    Obalem skrev 2019-10-27 12:09:51 följande:

Ehm... de blev ingen mens :o enbart en svaaagt ljusrosa flytning igår sen har de varit helt som vanligt?! Dagens test ser ut såhär.

Kan inte tyda om det syns ett plus men jag hoppas för din skull att det blir ett plus! Jag är här mellan oktober och november så jag gick över i novembertråden så välkommen dit om det är negativt!

Styrkekram!
  • chaange

Ser ingenting men hoppas på att det är pos!

Min mens kom i em. Så det blir nya tag nästa äl!

• Obalem
    chaange skrev 2019-10-27 18:55:11 följande:

Ser ingenting men hoppas på att det är pos!

Min mens kom i em. Så det blir nya tag nästa äl!

De var de tyvärr inte :( nu kom mensen igång!
  • Soffiproppan83
    Amidina skrev 2019-10-28 16:56:13 följande:

Någon annan som är kvar för de sista dagarna nu? 

Jag är! Känns som mensen är på gång dock! Men det har känts så här mina andra tre oxå så jag vet inte än!

Jag får se om jag gör test på onsdag morgon, mannen är hemma då!

Själv få? Hur.går det för dig?
  • Amidina
    Soffiproppan83 skrev 2019-10-28 17:11:32 följande:
    Jag är! Känns som mensen är på gång dock! Men det har känts så här mina andra tre oxå så jag vet inte än!

Vi försöker med första så jag vet bara att graviditetssymptom och PMS/mens på g kan kännas likadant, så jag har ju trott det varit nåt nästan varenda gång senaste året eller så.. :P
    Fick hem mina tidiga tester från babyplan idag, men tog ett CB early igår som var väldigt negativt så får se. Mensen ska komma den 30/31, men jag lär ha svårt att hålla mig tills dess.
  • Anonym (Nattkatt)

Hoppar tillbaka in i tråden för nästa (tredje) försöket... Solig 

Jag är på ÄL+6 nu om jag räknat rätt. Dock var min partner bortrest i jobb mkt så det blev bara sex en gång den här månaden - på (vad jag tror är, för tog inget test) äl-dagen på kvällen. Så det är inte jättestor chans att det blivit något för visst är det större chans om man har sex några dagar innan ÄL?

Så jag har inte stora förhoppningar, men man vet ju aldrig Glad Jag har iaf inga symptom alls än. Nästa månad så ska han i alla fall vara hemma hela veckan innan ÄL så då är det nog större chans. 

Ni som inte fått något plus denna månaden, hur många försök har ni gjort? Och vilka dagar försöker ni ha sex på för att öka chansen? 

• Anonym (Nattkatt)

Byter vi förresten tråd när månaden byts eller fortsätter vi i den här? 

• emeliienicole
    Soffiproppan83 skrev 2019-10-28 17:11:32 följande:

Åh, ska också göra test i morgon bitti! Är så nervös, skulle fått min mens i söndags men den har inte kommit och har inga tecken på att den ska komma heller. Testade negativt igår så tänkte att jag låter det gå någon dag extra, fick reda på av gyn att jag hade ägglossning 7 dagar innan beräknad mens så jag tror ändå att det är någonting där inne bara att mina hormoner inte satt igång ordentligt än..håller tummarna!
Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!