• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Heeej alla!

Jag och min sambo slutade med minipiller i början av september, fick mens enligt beräkning och har just tagit oss genom ägglossningen (positivt ägglossningstest i förrgår 8/10). Inne på försök 1 till bebis. Vi kör lite händer det då händer det, men har sex varje dag så vi kan omöjligt missa ÄL ändå Fler som vill följas åt?

• Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!
  • chaange

Är på äl+9 idag. Kommer nog först testa på äl+11 eller äl+12 (lör eller sön). Känner mig gravid, bröstvårtorna ömmar, bränner och är känsliga mot bh-tyget. För några dagar sedan såg jag och sambon flera storkar. Tror det är ett tecken!

Hur går det för er andra? Håller tummarna för er! 

• Amidina
    chaange skrev 2019-10-24 06:13:58 följande:

Är på äl+9 idag. Kommer nog först testa på äl+11 eller äl+12 (lör eller sön). Känner mig gravid, bröstvårtorna ömmar, bränner och är känsliga mot bh-tyget. För några dagar sedan såg jag och sambon flera storkar. Tror det är ett tecken!

Hur går det för er andra? Håller tummarna för er! 

Tummar hållna!

Jag ser också tecken överallt där de inte "borde" finnas, och hösten är min bästa tid på året, såatteeeh... Cool
    Jag känner mig trött och illamående, småmolande runt livmodern, men inte mycket mer än det. Sovit dåligt sen äl, och resten kan vara min endometrios, men jag tycker det är en bebis så då säger vi så. Solig
  • Grilimy

Det kom ingen mens idag som tänkt. Så jag ska göra en ny test i morgon. Kanske har mensen bara skjutit upp sig. Vågar inte hoppas eftersom jag fick negativt i Onsdags på en testa tidigt och alla gravidsymptom försvann för sex dagar sen. Men önsketankar har jag såklart. ????

Någon som pussat än?

• Grilimy
    Grilimy skrev 2019-10-25 22:41:38 följande:

Det kom ingen mens idag som tänkt. Så jag ska göra en ny test i morgon. Kanske har mensen bara skjutit upp sig. Vågar inte hoppas eftersom jag fick negativt i Onsdags på en testa tidigt och alla gravidsymptom försvann för sex dagar sen. Men önsketankar har jag såklart. ????

Någon som pussat än?

Haha PLUSSAT såklart :)
  • Grilimy

Har kollat nu. Fortfarande inget plus. :( Vet ju om att mens kan hoppa över eller skjutas upp, men aldrig hänt mig. Men nån gång ska vara den första. För nog borde det synas på en sticka en dag efter beräknas mens!! Med ett testa tidigt dessutom.

• Amidina
    Grilimy skrev 2019-10-26 06:01:10 följande:

Har kollat nu. Fortfarande inget plus. :( Vet ju om att mens kan hoppa över eller skjutas upp, men aldrig hänt mig. Men nån gång ska vara den första. För nog borde det synas på en sticka en dag efter beräknas mens!! Med ett testa tidigt dessutom.

Pussat ja, plussat nej.. :P Har en del skumma symptom jag inte är van vid så har hunnit slösa bort typ 3 test trots att jag bara är på äl+9 idag och vet att det är extremt ovanligt att plussa innan BIM.. Men hålla sig, gud vad tråkigt!
    Håller alla tummar och tår för oss!
  • Obalem

Hej hörni! Här kom mensen idag :( räknade med de när jag inte känt något som pekat på något annat... men nu får jag ladda om för nästa gång!!

• Hoppas96
    Obalem skrev 2019-10-26 13:57:08 följande:

Hej hörni! Här kom mensen idag :( räknade med de när jag inte känt något som pekat på något annat... men nu får jag ladda om för nästa gång!!

Vad tråkigt :(

Vi ses i novembertråden.
  • Pusselmamma

Hade ÄL 15/10 så väntar dessa Låååååånga dagar efter att tant röd inte ska komma. Har ni några symtom ?

• chaange

Jag börjar tappa hoppet. Tog ett tidigt graviditetstest igår och ett idag, så negativt det bara kan bli. Temperaturen håller dock sig fortfarande hög. Tre dagar kvar till BIM, så det finns ju en chans. Fortfarande väldigt ömma bröst. 

Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!