• dudetten

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

här vill jag gärna också vara med! har haft oskyddat sen i juli, men detta är första månaden vi verkligen prickar in ÄL som var den 6 oktober. jag har BIM den 20'e oktober. Jag har känt lite stickningar emellanåt efter det men inget annat Glad

• dudetten
    Ereya skrev 2019-10-12 19:47:11 följande:
    Välkommen <3 Håller tummarna på en bebis nu!
    tack så jättemycket Skrattande det är såå svårt att tänka på annat! Imorgon är det BIM -7 här. ska man våga göra ett "testa tidigt-test"?
  • dudetten
    Ereya skrev 2019-10-12 21:27:40 följande:
    Ja det är ju då det haha! Att kunna hålla sig!
    dudetten skrev 2019-10-12 20:58:17 följande:

tack så jättemycket  det är såå svårt att tänka på annat! Imorgon är det BIM -7 här. ska man våga göra ett "testa tidigt-test"?

Ju längre du kan hålla dig ju säkrare resultat, jag hade nog väntat två extra dagar med att testa med ett tidigt =) även om det kliiiiar i fingrarna!
    ja det e sant, man borde vänta :) när ska du testa?
  • dudetten

Vill någon vara snäll och lägga in mig i BIM listan? Har bara mobilen just nu :(

Jag har BIM den 20/10

• dudetten

jag känner inget. tog precis ett test som var negativt, blir nog ingen bebis denna månaden ????

• dudetten

[quote=79961046][quote-nick]Ereya skrev 2019-10-13 19:54:43 följande:[/quote-nick]Hur långt efter ÄL är du? Tappa inte hoppet, länge till BIM!Välkommen <3 Tråkigt med missfall! Nästa gång hoppas vi på bättre tur, jag håller alla tummar jag har![/

Det är bara ÄL + 6 så det har ju inte gått lång tid men har inga känningar förutom lite mensvärk ????

• dudetten
    Ereya skrev 2019-10-13 23:06:08 följande:
    Vänta ett par dagar och testa igen, ägget fäster inte förrän dag 6-10 efter ägglossningen och först några dagar efter det kan man testa positivt :)
    fast jag tänker att man borde känna något symptom :)
  • dudetten
    Ereya skrev 2019-10-14 13:23:03 följande:
    Andra gången jag plussade kände jag ingenting, visste att vi missat ägglossningen också så jag orkade inte ens leta symptom. Vi hade liksom sex 5-6 dagar innan ägglossningen. Var lite blödig kanske, sen kom ingen mens, och ingen mens, och ingen mens på hela helgen. Testade på måndagen (bim+5) bara för att mensen inte kommit än och där var ett plus. Sällan blivit så förvånad hahaha!

Första gången jag plussade visste jag att jag blivit gravid redan efter samlaget och hade massa symptom från ÄL+6. Plussade det starkaste plus jag sett på ÄL+14, BIM-1. Så det är nog jätteolika hur man mår, från gång till gång :) så håll ut! Du kommer veta snart :)
    oj, men då kanske det finns lite hopp ändå :)
  • dudetten

Jag tror att ni båda är gravida tjejer ???????? min känsla säger att jag inte är eller att det kommer bli något denna månaden :) gjorde ett negativt test till imorse så nu inväntar jag mensen och försök nummer 2 ????

• dudetten

Tjejer! Inatt har det typ ilat i underlivet, och nu precis kom det lite blod på papret  när jag torkade mig. Ska ha mensen på söndag, vågar man hoppas på en nidblödning tro? 

Jag har en stark känsla av att ni kommer att få positivt på gravtest iallafall när man läser om era symptom :D så himla roligt :D ska ni överraska era gubbar på något speciellt vis när ni berättar om positivt gravtest?

• dudetten
    Obalem skrev 2019-10-18 18:24:02 följande:
    Åh, då kan de absolut vara nidis! Hoppas :D

Va fint av dig! Jag tror på dig också :)

Tyvärr så vet min karl om att vi ska testa på söndag, han är såååå taggad ;D du då??
    Vi bestämde när vi började försök till bebis att han skulle vara med och testa, men sen tänker jag att två stycken behöver inte bli deppiga varje gång ett test visar negativt, så jag har gjort en låda med en bebispyjamas och bebisstrumpor där det står I love dad på, så tänkte jag lägga gravtestet i den också :D

Undrar när man kan testa om man hade nidis nu? 
  • dudetten
    Obalem skrev 2019-10-18 19:12:00 följande:

Jaha men va fint :D

De kanske behövs någon dag för att låta hcg öka? Lördag?

Imorgon alltså? Kanske söndag då istället? :)
  • dudetten
    Ereya skrev 2019-10-19 09:10:50 följande:

Håller tummarna att vi plussar snart <3

Jag råkade kanske testa idag, haha. Med testa tidigt på ÄL+10. Syntes en svag svag svaaaaag skugga så nu ska jag vänta tills måndag med att testa mer,så har det förhoppningsvis ökat! :)

GRATTISSS!!!!!!!
  • dudetten
    Ereya skrev 2019-10-19 12:13:56 följande:

Tack fina fina du, dock vågar jag inte ta ut något i förskott då det var så himla svagt! Kan lika gärna vara spök.... Förhoppningsvis inte :) håller tummarna för dig!!!

Tror inte det e spök! Än en gång, GRATTISSS!!! Jag ska göra ett test idag, har mensvärk och småblöder. Visar det neg så satsar vi på ÄL i november ???????? men det känns ändå okej ???? än så länge är det ju bara i början så än har man inte tappat modet om att bli gravid snart ????
  • dudetten

Min mens kom i Måndags så ingen graviditet denna månaden :) har bestämt mig för att inte testa ägglossning och så utan bara njuta av ett aktivt sexliv där man inte behöver oroa sig om man skulle bli gravid ;) orkar inte med stressen över att tänka på det jämt :)

Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!