• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Heeej alla!

Jag och min sambo slutade med minipiller i början av september, fick mens enligt beräkning och har just tagit oss genom ägglossningen (positivt ägglossningstest i förrgår 8/10). Inne på försök 1 till bebis. Vi kör lite händer det då händer det, men har sex varje dag så vi kan omöjligt missa ÄL ändå Fler som vill följas åt?

• Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!
  • Obalem

Hej! Jag är gärna med :D va spännande för er, hoppas de händer snabbt.

Jag har ägglossning i skrivande stund äääntligen... fick missfall i vecka 6 i juli och nu är första ägglossningen efter de då :)

Vilket betyder att vi har BIM två dagar efter varandra! Heja heja

• Ereya
    Obalem skrev 2019-10-10 17:51:38 följande:

Hej! Jag är gärna med :D va spännande för er, hoppas de händer snabbt.

Jag har ägglossning i skrivande stund äääntligen... fick missfall i vecka 6 i juli och nu är första ägglossningen efter de då :)

Vilket betyder att vi har BIM två dagar efter varandra! Heja heja

Yay vad kul! Heja ägglossningen! Och välkommen hit.

Jag fick också missfall med mitt ex, i vecka 6. Så håller tummarna att vi slipper det den här gången. Längtar så mycket efter att börja smygtesta om 10 dagar ish :)
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-10 18:15:20 följande:

Yay vad kul! Heja ägglossningen! Och välkommen hit.

Jag fick också missfall med mitt ex, i vecka 6. Så håller tummarna att vi slipper det den här gången. Längtar så mycket efter att börja smygtesta om 10 dagar ish :)

Så håller jag tummarna för att vi klarar oss denna gång!

Ja smygtesta kommer man absolut att göra! :D
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-10 18:22:53 följande:

Så håller jag tummarna för att vi klarar oss denna gång!

Ja smygtesta kommer man absolut att göra! :D

När kommer du börja? Jag har fått tips att testa med testa tidigt från ÄL+11, det är måndag om två veckor.
  • Obalem
    Ereya skrev 2019-10-10 19:59:47 följande:

När kommer du börja? Jag har fått tips att testa med testa tidigt från ÄL+11, det är måndag om två veckor.

Så länge kommer ja nog inte kunna vänta hehe :] söndag ska ja försöka vänta till! Helst tisdag men de klarar ja aldrig! Låååånga två veckor
  • syltburk

Hello!

Jag och min man försöker oss på nummer tre. Haft ägglossning och nu går tiden mycket långsamt tills jag kan börja smygtesta.

Längtar efter trean
  • Obalem
    syltburk skrev 2019-10-10 22:49:41 följande:

Hello!

Jag och min man försöker oss på nummer tre. Haft ägglossning och nu går tiden mycket långsamt tills jag kan börja smygtesta.

När hade du äl? Ja nu kryyyyper dagarna fram hehe
  • Onegemensamtbarn

Hej hopp.

Hoppar gärna in.

Vi slutade med p piller nu i oktober så har min mens nu och ägglossning runt 24 oktober. Svårt o veta dock då jag har ätit p piller i många år o känner ingen jätte stress så kommer inte börja med ägglossningsteater och så än utan vi kör på så ser vi ??

• Ereya
    Onegemensamtbarn skrev 2019-10-11 11:00:28 följande:

Hej hopp.

Hoppar gärna in.

Vi slutade med p piller nu i oktober så har min mens nu och ägglossning runt 24 oktober. Svårt o veta dock då jag har ätit p piller i många år o känner ingen jätte stress så kommer inte börja med ägglossningsteater och så än utan vi kör på så ser vi ??

Tror det är det bästa sättet att försöka sig på att skaffa barn, att ta det lugnt, njuta och tänka händer det så händer det. Inte lägga någon stress och press i det hela. <3 
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-10 20:15:54 följande:
    Så länge kommer ja nog inte kunna vänta hehe :] söndag ska ja försöka vänta till! Helst tisdag men de klarar ja aldrig! Låååånga två veckor
    Känner samma! När har du BIM? Min blir 24-25 oktober. Håller mig nog ändå till måndagen, och testar varannan dag om det inte syns något. =) Än så länge stressar jag inte utan njuter av varje dag, medan jag hoppas att det händer något i kroppen...
Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!