BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Ni som hade mensens första dag 31 aug. Vilken vecka är ni i nu?
:)
Jag hade en cykel på 35 dagar, då stämmer mitt bf datum 13 juni.
Då ska jag alltså haft ägglossning i september?
Är i v.19+2. Går man efter mensens dagar så stämmer inte bf, bara om man går efter menscykeln.
Är i v.19+2. Går man efter mensens dagar så stämmer inte bf, bara om man går efter menscykeln.
Så har vi vart på rul och allt såg bra ut!
Det verkade som det var en liten pojke vi väntar. Så overkligt det är ändå att se lilla pyret sprattla omkring!! Nu får jag verkligen ta å smälta detta och även börja berätta för omgivningen så smått.
Åh grattis vad härligt! :) Så skönt med känslan att det på något sätt "blir på riktigt".
. Av någon anledning känner jag nu på mig i hela kroppen att det är en pojke, medan jag i början av graviditeten mest trodde på flicka. Får väl se vilket som är rätt, hehe :)
Åh grattis vad härligt! :) Så skönt med känslan att det på något sätt "blir på riktigt".
Så har vi vart på rul och allt såg bra ut!
Det verkade som det var en liten pojke vi väntar. Så overkligt det är ändå att se lilla pyret sprattla omkring!! Nu får jag verkligen ta å smälta detta och även börja berätta för omgivningen så smått.
Grattis! Min tur imorgon.. av någon anledning känns det mest jobbigt. :/