BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Förstår vad du menar...
Vi vet inte heller ännu och jag har inte direkt någon känsla heller.. har nog inte haft det tidigare heller. Jag har mått lite mer illa denna gång som jag också gjorde när jag väntade vår flicka.. Men vad vet man. Som du säger är ju kroppen ej som tidigare heller. Jag hoppas också ?lite i smyg? på en tjej, då det vore fint med en syster till vår dotter. Har själv bara systrar. Får se om en kanske får veta vid rul.. Känns dock lite läskigare m en dotter jämfört m son i dagens samhälle, om ni förstår vad jag menar..?
Mår helt annorlunda denna gång ön vad jag gjorde med sonen, jag kräks fortfarande, går in i V 16 på fredag... så ska man tro allt "skrock" kanske det är en tjej. Skulle vilja ha en av varje, men etr friskt barn är viktigast såklart. Får tid för RUL imorgon. Magen kommer fort också, gått ner i vikt men magen syns mycket.. hoppas moderkakan ligger i bakvägg denna gång så man snart kan börja känna av bebis.. Hade i framvägg med sonen och kände inte av honom dagligen förens efter V25.
Mår helt annorlunda denna gång ön vad jag gjorde med sonen, jag kräks fortfarande, går in i V 16 på fredag... så ska man tro allt "skrock" kanske det är en tjej. Skulle vilja ha en av varje, men etr friskt barn är viktigast såklart. Får tid för RUL imorgon. Magen kommer fort också, gått ner i vikt men magen syns mycket.. hoppas moderkakan ligger i bakvägg denna gång så man snart kan börja känna av bebis.. Hade i framvägg med sonen och kände inte av honom dagligen förens efter V25.
Vad är ringtestet? Blir nyfiken!
Har googlat nu... Kanske man skulle testa för skojs skull!
Jag har prövat bikarbonat-test tidigare, men minns dock inte hur utfallet blev!
Har googlat nu... Kanske man skulle testa för skojs skull!
Jag har prövat bikarbonat-test tidigare, men minns dock inte hur utfallet blev!
Jag mådde illa hela gravdititen med sonen med kräktes aldrig, den här gången mådde jag väldigt illa, mer anledningar än bara graviditetsillamående, och kräkts flera gånger men gav med sig vid 12 fulla veckor någon gång.
Jag provade ringtestet igår och det sa tjej, gjorde det med sonen också och fick pojke, RUL sa pojke och ut kom en pojke. Hoppas att jag får veta kön vid RUL, annars kanske jag går veta i v 24 vid nästa UL. ^_^
Hej! Bf 3/6 här! Första barnet ???? fick reda på det i v.6.