BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Han kommer fylla 22 precis innan bebben kommer!
Vi önskar också veta om möjligt! Hade inte en tanke på att fråga om det vid kub.. och på nipt fick vi ej veta så hoppas på rul! Har också 1-2 tul inplanerade så lär troligtvis också få veta innan förlossningen.
Norrlänningen: du lär få möjlighet att se innan förlossningen med tanke på antal ul
Jag bor också i Värmland, på Hammarö, och har BF 7 juni! Jag gjorde KUB för någon vecka sen och ska på RUL 10 januari. Ska bli väldigt spännande!
Varför fick ni inte veta vid nipt? För oss ingick det.
Försöker släppa oron och ställa in mig på att det verkligen ska komma en bebis. Svårt ibland då jag varit mycket orolig för MF...
Han kommer fylla 22 precis innan bebben kommer!
Grattis!
Åh.. jag förstår känslan. Jag har också varit mkt orolig för mf och ma. Häromdan uppmärksammade jag dock att jag känt mig lite lugnare ett tag, så kanske den värsta oron börjat släppa! Skönt. Tror jag börjat känna lite rörelser också. Inte så regelbundet eller supertydligt, men ändå.
Börjar det närma sig rul för dej? 9 dagar kvar här och beräknas 3 dgr efter dej, men räknar med att nog få nytt datum.
[quote=80157962][quote-nick]norrlänningen89 skrev 2020-01-11 20:56:13 följande:[/quote-nick]
Oj hoppsan, ja, då var det verkligen många år den. XD då räknas du som förstföderska, man blir det efter 10 år. :)
[/quote
Gör man? I min journal på MVC står jag som omföderska även om det är 22 år sedan sist.
[quote=80157962][quote-nick]norrlänningen89 skrev 2020-01-11 20:56:13 följande:[/quote-nick]
Oj hoppsan, ja, då var det verkligen många år den. XD då räknas du som förstföderska, man blir det efter 10 år. :)
[/quote
Gör man? I min journal på MVC står jag som omföderska även om det är 22 år sedan sist.
Jobbigt med oron...har haft en del blödningar också...obehagligt.i.