BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Det verkat som att de flesta gör kub. Hur mycket har det kostat för er? Här är det dyrt och erbjuds inte. Men man kan göra NIPT för 5500 kr för bastest, på en privat mottagning....
Jag och min man (kanske mest jag) var i början orolig över att något skulle vara fel. Men det är mycket pengar att lägga och ändå får du inte veta skärskilt mycket.
Nu har vi i alla fall fått göra ett tidigt rul och allt såg bra ut, så då känns det lite bättre.
Bor i norrbotten.
Där jag bor erbjuda en kub vid ålder över 35 och då är det kostnadsfritt. Vill en göra det ändå när en är yngre så får en betala själv. Tror det också handlar om runtomkring 1500kr
Reumatisk sjukdom. :) tex Fibromyalgi, Atros, Atrit, Gikt, SLE..
Hej alla och grattis!
Jag har bf den 23/6 och undrar om ni vet någon fb grupp? (Enklare att följa än här.) Varit lite sen med att ta in att jag är gravid så vet att jag kanske är sent ute :/
Oj vad det kan skilja i olika landsting ???? hoppas det i alla fall kan erbjudas inom snar framtid även i region norrbotten. De ska just införa ett tidigare rul i v 14, så vi blev glada att vi fick erbjudande att göra ett fast det inte är helt infört ännu.
Är det fler än jag som fortfarande mår illa? V 17 nu..
Oj vad det kan skilja i olika landsting ???? hoppas det i alla fall kan erbjudas inom snar framtid även i region norrbotten. De ska just införa ett tidigare rul i v 14, så vi blev glada att vi fick erbjudande att göra ett fast det inte är helt infört ännu.
Är det fler än jag som fortfarande mår illa? V 17 nu..
Du kan skicka meddelande och vänförfrågan till mig, Jennie Lilja (tre söner o dotter som omslagsbild), så lägger jag till dig i gruppen.
Jag mår fortsatt illa om det går för lång tid mellan måltiderna, men mår även illa på kvällarna, v.16 (15+2).
Har nedräkning till rul. Drygt tre veckor kvar...
Jag mår fortsatt illa om det går för lång tid mellan måltiderna, men mår även illa på kvällarna, v.16 (15+2).
Har nedräkning till rul. Drygt tre veckor kvar...
Har feber igen, ont i kroppen och huvudvärk. Tredje, eller om det är till och med fjärde, omgången med hög temp/feber. Hoppas bara att jag ska slippa höja kortisondosen...