• hangonasec

Gravid BF Jan 2020

Hej! Har vi några nyplussade som jag som väntar barn i januari?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-11 13:39
    Den andra BF Januari 2020 hade stängt sin fb grupp så jag tänkte starta en till oss som inte hann med, ni kan pma mig eran mailadress så lägger jag till er. Jag har den hemlig för att jag inte har gått ut med graviditeten än!

• Svar på tråden Gravid BF Jan 2020
  • Lempius

Tack! Detsamma! :) Man kanske ska gå med i fb-gruppen. Är det dig man mejlar då?

hangonasec skrev 2019-05-20 14:14:51 följande:

Grattis!

• larssonc

Jag plussade idag, vääääldigt svagt och väldigt tidigt. Enligt uträkningar borde jag vara i 3+3, bf 31/1 (har en cykel på 24 dagar). Vi förlorade vårt andra barn i vecka 19 i mars detta år så är försiktigt optimistisk. Har även progesteronbrist så min kropp har svårt att behålla en graviditet så får se hur det går. Hoppas så vi får behålla det här barnet<3

• SolrosenH

Har precis gått in i vecka 8 enligt appen. Har Bf 2/1-2020.

Är så nervös då min kille vet att jag plussat men han vill inte riktigt. Men jag fullföljer. Det är mitt första barn och jag kan inte vara mer redo. Känner mig verkligen redo att bli mamma.

Han ändrar sig, hoppas jag.

Längtar så tills vi möts.

Vill inte veta vid ultraljud om vilket kön det är. Hihi

Grattis till er alla som plussat ????

• hangonasec
    Lempius skrev 2019-05-20 17:23:18 följande:

Tack! Detsamma! :) Man kanske ska gå med i fb-gruppen. Är det dig man mejlar då?

Precis, pma din mailadress knuten till fb!
  • hangonasec
    SolrosenH skrev 2019-05-20 18:29:02 följande:

Har precis gått in i vecka 8 enligt appen. Har Bf 2/1-2020.

Är så nervös då min kille vet att jag plussat men han vill inte riktigt. Men jag fullföljer. Det är mitt första barn och jag kan inte vara mer redo. Känner mig verkligen redo att bli mamma.

Han ändrar sig, hoppas jag.

Längtar så tills vi möts.

Vill inte veta vid ultraljud om vilket kön det är. Hihi

Grattis till er alla som plussat ????

Grattis! då är vi nära i datum!
  • hangonasec
    larssonc skrev 2019-05-20 17:27:49 följande:

Jag plussade idag, vääääldigt svagt och väldigt tidigt. Enligt uträkningar borde jag vara i 3+3, bf 31/1 (har en cykel på 24 dagar). Vi förlorade vårt andra barn i vecka 19 i mars detta år så är försiktigt optimistisk. Har även progesteronbrist så min kropp har svårt att behålla en graviditet så får se hur det går. Hoppas så vi får behålla det här barnet<3

Grattis! Håller tummarna för dig!
  • Bozzy

Hejsan och grattis alla som plussat.

Plussade själv i förra veckan i v 4 (3+3), så är nu i v 5 (4+1) så bf är jan 27 här.

Detta blir mitt andra barn om det går vägen, jag har dock haft både tidiga och ett sent missfall

så man är lite orolig. Dock känns det som när jag väntade dottern så förhoppningsvis är min känsla rätt.

Egentligen gick jag bara in på fl för att mitt konto skulle tas bort men så hittade jag er här så ja jag stannar nog kvar. Dock så är graviditeten hemlig än så länge och lär nog vara det för de flesta fram tills bebis är född, känns liksom bäst för mig att så få som möjligt vet om det.

• legenden123

Hallå på er!

Är idag i vecka 7 (6+1) och vill gärna följas åt med andra.

Är beräknad till ca 13 Januari 2020.

Jag bor i Västerås, vart bor ni?

Jag är sååååå otroligt trött, brösten ömmar men inget illamående än. Och känner mig otroligt uppblåst.

• hangonasec
    legenden123 skrev 2019-05-21 17:42:04 följande:

Hallå på er!

Är idag i vecka 7 (6+1) och vill gärna följas åt med andra.

Är beräknad till ca 13 Januari 2020.

Jag bor i Västerås, vart bor ni?

Jag är sååååå otroligt trött, brösten ömmar men inget illamående än. Och känner mig otroligt uppblåst.

Grattis!

Det är bara att pma din mail så skickar jag inbjudan till gruppen
  • liebespuppe
    SElisabeth skrev 2019-05-17 20:14:47 följande:

Hej på er! 

Vad kul att ni redan skapat både en tråd är och en FB-grupp! Precis vad jag hoppades på när jag loggade in här för första gången på flera år för att se om det fanns just en sådan här grupp för oss som väntar bebis i januari. 

Om allt går som det ska väntar vi vårt andra barn i januari :) Enligt appen gick jag in i vecka 6 idag och beräknad BF är 16/1-20. Vi har en dotter sedan tidigare som precis fyllt 3 år (född i april 2016). Jag är 33 år gammal och flyttade nyligen från Stockholm till Höganäs i Skåne. :)

Jag är gärna med i er hemliga FB-grupp om jag får? Ska jag skicka PM med mitt namn till trådstartaren? 

Jag har samma BF enligt appar men tror det ändras.

Bor också i Skåne, Ängelholm.
Svar på tråden Gravid BF Jan 2020