• hangonasec

Gravid BF Jan 2020

Hej! Har vi några nyplussade som jag som väntar barn i januari?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-11 13:39
    Den andra BF Januari 2020 hade stängt sin fb grupp så jag tänkte starta en till oss som inte hann med, ni kan pma mig eran mailadress så lägger jag till er. Jag har den hemlig för att jag inte har gått ut med graviditeten än!

• Svar på tråden Gravid BF Jan 2020
  • lelo89
    Emeliejohanna skrev 2019-05-12 22:54:23 följande:

Hej! Jag har BF i 3/1, väntar första om allt går rätt till. Bor också på Östermalm ????

Första barnet? Jag har BF 1/1, bor nära Karlaplan. Första barnet.
  • hangonasec
    Linessa skrev 2019-05-14 04:49:33 följande:

Grattis till alla <3

Plussade igår :)

Inga barn sen tidigare, snart 34 år så väldigt efterlängtat plus!

Sunshineinmylife skrev 2019-05-14 05:42:51 följande:

Hej hej stort grattis till er alla:) jag är 36 år och har två pojkar som är stora så det blir en sladdis om det går vägen, 12+14 år iår blir dom. jag har haft två missfall på 1,5 år så senaste var i april förra året så det har tagit lite tid men igår så kändes det som mensen skulle komma och det har den gjort i några dagar men inte haft lika ont som vanligt och den var två dagar sen och det har den varit innan med och lite små spänningar i brösten som kommer och går så jag tänkte det är nog inget men köpte ett test rfsu ändå och blev ett tydligt rosa streck igår efter jobbet o blev så otroligt glad och chockad för jag har gått och tänkt att jag är klimakteriet haha, jag är beräknad enligt appen 19 januari.

Linessa skrev 2019-05-14 04:49:33 följande:

Grattis till alla <3

Plussade igår :)

Inga barn sen tidigare, snart 34 år så väldigt efterlängtat plus!

Hej! Grattis till er alla tre!
  • Lillabönan

Är gravid vecka 4. Plussade en svag linje 8/5 1 v innan beräknad mens???? Trodde inte det först så testade igen på kvällen, där var två linjer ??

Om allt går som det ska så väntar vi våran första 20/1-2020

Är så sugen på att köpa bebissaker nu ???? Hur länge tycker ni man ska vänta?

• Lillabönan

Är gravid vecka 4. Plussade en svag linje 8/5 1 v innan beräknad mens???? Trodde inte det först så testade igen på kvällen, där var två linjer ??

Bf2020
  • Emmissss

Plussade för en vecka sen, tog ett till CB digital test ikväll och nu stod det 2-3 veckor, pjuh!

BF 14 januari :)

• Idapida85

Hej jag plusade för 1 vecka sen, är i v.6 o planerad bäbis är 15:e januari. Jag läggs gärna till i fbgruppen.

• Hoothoot

Plussade förra veckan då jag började må illa på e.middagarna och tyckte mensen borde ha kommit men icke. Dock inte säker på vilken v än så ska göra vul på torsdag. Men med största sannolikhet bland de första dagarna i jan. Är andra barnet om allt går vägen, sonen föddes augusti - 18. Det var inte alls planerat :o

• LillaMini2019
    Lillabönan skrev 2019-05-14 16:52:46 följande:

Då ligger vi rätt nära varandra. Förtillfälligt beräknad 1 dag efter dig :)
    Fick bekräftat med digitalt test igår, gravid 1-2v Glad. Tog en sticka varje dag från 11e till 14e och sett en liten skugga växa sig starkare, så igår tog jag digitala och där stod de Skrattande!!
    Håller alla mina fingrar o tår att allt går vägen Skrattande
  • hangonasec

Har upptäckt att visa får länkar till gruppen som verkar strula, hör av er igen bara så skickar jag igen :)

Svar på tråden Gravid BF Jan 2020