• hangonasec

Gravid BF Jan 2020

Hej! Har vi några nyplussade som jag som väntar barn i januari?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-11 13:39
    Den andra BF Januari 2020 hade stängt sin fb grupp så jag tänkte starta en till oss som inte hann med, ni kan pma mig eran mailadress så lägger jag till er. Jag har den hemlig för att jag inte har gått ut med graviditeten än!

• Svar på tråden Gravid BF Jan 2020
  • MissTess78

[quote=79622119][quote-nick]Emeliejohanna skrev 2019-05-12 22:54:23 följande:[/quote-nick]Hej! Jag har BF i 3/1, väntar första om allt går rätt till. Bor också på Östermalm ????[/

Nej men! Har oxå, enligt gravidkalendrarna bf 3 januari och bor på Östermalm/Gärdet! (Är tillika vaken kl 04.00 eftersom jag däckade efter middagen igår).

• lindahh
    hangonasec skrev 2019-05-10 10:58:10 följande:

Hej! Har vi några nyplussade som jag som väntar barn i januari?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-11 13:39

Den andra BF Januari 2020 hade stängt sin fb grupp så jag tänkte starta en till oss som inte hann med, ni kan pma mig eran mailadress så lägger jag till er. Jag har den hemlig för att jag inte har gått ut med graviditeten än!

Jag går gärna med i den hemliga fbgruppen. BF januari 2020. Plussade för 6 dagar sedan. V 6 nu enligt appar.
  • hangonasec
    lindahh skrev 2019-05-13 09:46:11 följande:

Jag går gärna med i den hemliga fbgruppen. BF januari 2020. Plussade för 6 dagar sedan. V 6 nu enligt appar.

Hej! Skicka din mail knutet till fb i ett pm så skickar jag en inbjudan :)
  • Lojse

Hej alla! En nyplussad till, BF 12/1 -20! Ett barn fött -16 sen innan, gjorde ett avbryt i v 17 i februari i år pga komplikationer. Inte kul men glad att det tagit sig så snabbt, bättre lycka denna gång. <3 till alla små frön!

• hangonasec

Alla ni som har pmat mig men har ännu inte kommit in i gruppen, glöm inte era mailadresser så att jag kan skicka en inbjudan. Bara ett pm räcker alltså inte så kolla eran inkorg :)

• azraaa
    hangonasec skrev 2019-05-13 09:52:44 följande:
    Hej! Skicka din mail knutet till fb i ett pm så skickar jag en inbjudan :)
    hej! vart skickar man sin mail till dig för att vara med i den hemliga gruppen??
  • hangonasec
    azraaa skrev 2019-05-13 20:32:43 följande:

hej! vart skickar man sin mail till dig för att vara med i den hemliga gruppen??

Hej! Klicka på mitt namn och skriv ett meddelande till min profil så hamnar det i min inbox :)
  • Linessa

Grattis till alla <3

Plussade igår :)

Inga barn sen tidigare, snart 34 år så väldigt efterlängtat plus!

• smulan12

Hej på er! Här är en till med bf 3/1. :) Vi har genomgått ivf och lyckades på första återföringen efter att ha försökt i över 3.5år.

• Sunshineinmylife

Hej hej stort grattis till er alla:) jag är 36 år och har två pojkar som är stora så det blir en sladdis om det går vägen, 12+14 år iår blir dom. jag har haft två missfall på 1,5 år så senaste var i april förra året så det har tagit lite tid men igår så kändes det som mensen skulle komma och det har den gjort i några dagar men inte haft lika ont som vanligt och den var två dagar sen och det har den varit innan med och lite små spänningar i brösten som kommer och går så jag tänkte det är nog inget men köpte ett test rfsu ändå och blev ett tydligt rosa streck igår efter jobbet o blev så otroligt glad och chockad för jag har gått och tänkt att jag är klimakteriet haha, jag är beräknad enligt appen 19 januari.

Svar på tråden Gravid BF Jan 2020