Hoppar också in här tänkte jag! =)
Plussade 15 Maj och enligt beräkningar har jag BF runt 22-24 Januari om allting går vägen, vilket jag hoppas på.
Symptom började med en sjukskrivning ifrån jobbet med misstänkt magkatarr då jag fick sjukt ont i magen periodvis, men innan jag hann ner till apoteket för att köpa medicin så visade ett test klart och tydligt positivt.
Nu har jag sedan dess haft extrem molvärk (under tiden jag borde haft mens) som avtagit en hel del, extremt ömma & svullna bröst, dom har vuxit typ en storlek och är stenhårda, yr, kaffet smakar skit, extremt känsligt luktsinne, illamående till och från, meeeen! Det jobbigaste av allt, som jag undrar om någon av er känner igen?
Känner sån fruktansvärd olust till mat.
Allt jag tyckt om, gillat, eller verkligen älskat, faller mig inte i smaken.
Småhungrig och illamående hela tiden men kan inte komma på någonting som är liksom "owh, detdär är riktigt gott, det vill jag äta", det enda som i princip är lockande, är den där råa, snuskiga köttfärsen i kylskåpet, som ser så jäkla lockande ut att jag bara vill trycka i mig, vilket jag givetvis inte gör, men alltså,..
Jag älskar mat, verkligen älskar det, men nu känner jag ingen lust alls till en endaste jäkla maträtt, någon mer?