• Ava44

Äggdonation S:t Petersburg 2019

Hej,
    undrar om det finns någon som skall göra ÄD i Ryssland nu snart som vill följas åt?
    Är nyss fyllda 45 och är Såå exalterad! Om allt går enl plan åker vi i mitten av februari. Vi har misslyckade ivf och ett misslyckat ÄD (inte i Ryssland) bakom oss.

• Svar på tråden Äggdonation S:t Petersburg 2019
  • Emma30
    Litenkotte skrev 2019-10-22 21:21:33 följande:

Jag är i St Petersburg just nu denna vecka. Kan bara instämma föregående svar att de är superproffsiga och allt känns tryggt. De är verkligen supernoga och kollar hälsan. I morse tog jag massa olika blodprover och gjorde VUL. Träffat både läkare och sjuksköterska innan som gått genom allt i detalj. Allt är gratis med rådgivning med både läkare, terapeut, äggdonator teamet osv. fram tills man har bestämt sig att gå vidare. Så bara ta den möjligheten. Har du ännu inte varit på några av deras seminarier i Sverige, gå på ett sånt om du har möjlighet. På lördag gör vi en färsk ET på donerat ägg (befruktat med min mans spermier) Håll alla tummar för oss nu...

Går du på Olga?
  • Memo123

Tips i Stockholm?

Hej! Är det någon som kan tipsa om en klinik i Stockholm för ultraljud inför ÄD.

Jag går till Hornstulls Gyn ovh det är superbra men han har tyvärr semester precis när jag ska göra de sista ultraljuden före avresa till St Petersburg.

Så jag skulle behöva tips om ni gått på något annat ställe i Stockholm?

Undrar också tips på en bra MVC som är insatt och inte ifrågasättande av att ha gjort ÄD utomlands mm?

Så tacksam för tips!

• Memo123

Tips i Stockholm?

Hej! Är det någon som kan tipsa om en klinik i Stockholm för ultraljud inför ÄD.

Jag går till Hornstulls Gyn ovh det är superbra men han har tyvärr semester precis när jag ska göra de sista ultraljuden före avresa till St Petersburg.

Undrar också tips på en bra MVC som är insatt och inte ifrågasättande av att ha gjort ÄD utomlands mm?

Så tacksam för tips!

• PeeWee44
    Memo123 skrev 2019-10-27 07:34:13 följande:

Tips i Stockholm?

Så tacksam för tips!

Kolla Mamma Mia om dom kan göra ultraljud för 1500kr, vet att någon har gjort hos gyn på St Görans sjukhus, jag var hos Rika Hammarström det kostar 2000kr och hon var inte så bra.

Jag går på mamma Mia i Nacka, inte någon konstig fråga, även på söder är dom väldigt bra.
  • Epi
    Är det någon som känner till något om Next Generation Clinic (NGC)
    i Sankt Petersburg?
  • astmatiker
    Memo123 skrev 2019-10-27 07:34:14 följande:

Tips i Stockholm?

Så tacksam för tips!

Jag gick också på Hornstull gynmott och när han hade semester fick jag gå hos en annan gynekolog som han kände i söderort. Fråga honom om han inte har någon reserv som kan hjälpa dig.

Vad gäller MVC kan jag rekommendera BB Stockholm Family Kungsholmen. De är vana vid ÄD och känner även väl till Olgas klinik. Har blivit bra behandlad där.
  • Litenkotte
    Emma30 skrev 2019-10-25 17:29:57 följande:

Går du på Olga?

Yes! Vi var på OLGA fertility clinic. Så proffsiga och jag kan inte hitta något att klara på. Vi köpte bara ett försök med garanti om minimum 2 blastosysts. Det blev totalt 4 var av två AA (bästa kvalité). Ett återfördes och jag gjorde gravtest, blodprov för några dagar sedan. Efter tre misslyckade IVF:er i Sverige är vi nu GRAVIDA!!! tackvare Olga och hennes team. Helt fantastiskt! Nu är det bara veckor av sprutor och piller som gäller. Ska göra VUL i slutet av november och i slutet på året har vi passerat 12 veckor. Håll alla tummar för oss nu!

Om ni vill veta mer om OLGA. Gå på något av deras seminarium i Sverige. Det gjorde vi och jag är så glad över det.
  • PeeWee44
    Litenkotte skrev 2019-11-09 17:39:13 följande:

Yes! Vi var på OLGA fertility clinic. Så proffsiga och jag kan inte hitta något att klara på. Vi köpte bara ett försök med garanti om minimum 2 blastosysts. Det blev totalt 4 var av två AA (bästa kvalité). Ett återfördes och jag gjorde gravtest, blodprov för några dagar sedan. Efter tre misslyckade IVF:er i Sverige är vi nu GRAVIDA!!! tackvare Olga och hennes team. Helt fantastiskt! Nu är det bara veckor av sprutor och piller som gäller. Ska göra VUL i slutet av november och i slutet på året har vi passerat 12 veckor. Håll alla tummar för oss nu!

Om ni vill veta mer om OLGA. Gå på något av deras seminarium i Sverige. Det gjorde vi och jag är så glad över det.

Grattis! Dom är bäst! Vi är flera som varit på olika kliniker med dåligt resultat men som lyckats i St Petersburg. Synd att man inte hittat hit tidigare. Är i vecka 28+4 och var och lyssnade på hjärtat igår. Kram
  • Lillivanilli

[quote=80022290][quote-nick]Litenkotte skrev 2019-11-09 17:39:13 följande:[/quote-nick]Yes! Vi var på OLGA fertility clinic. Så proffsiga och jag kan inte hitta något att klara på. Vi köpte bara ett försök med garanti om minimum 2 blastosysts. Det blev totalt 4 var av två AA (bästa kvalité). Ett återfördes och jag gjorde gravtest, blodprov för några dagar sedan. Efter tre misslyckade IVF:er i Sverige är vi nu GRAVIDA!!! tackvare Olga och hennes team. Helt fantastiskt! Nu är det bara veckor av sprutor och piller som gäller. Ska göra VUL i slutet av november och i slutet på året har vi passerat 12 veckor. Håll alla tummar för oss nu!

Om ni vill veta mer om OLGA. Gå på något av deras seminarium i Sverige. Det gjorde vi och jag är så glad över det.[/

Stooort grattis vi är många som lyckats hos Olga och varit på andra kliniker innan! Jag är nu i vecka 13 första äd försöket hos Olga lyckades direkt:))

Det kommer gå jättebra!

Svar på tråden Äggdonation S:t Petersburg 2019