Äggdonation S:t Petersburg 2019
Fick svar på blodprovet idag, hcg 549! :) Galet. Sjukt jäkla underbart!!!!! Heja St Petersburg alltså!
Fick svar på blodprovet idag, hcg 549! :) Galet. Sjukt jäkla underbart!!!!! Heja St Petersburg alltså!
Sitter på hotellet i St Petersburg och väntar på insättning under dagen. :) började blöda lite i lördags och tänkte att det var kört, mailade och fick svar att jag skulle öka på östrogenet, blödningen stannade av och slemhinnan var fin igår på ultraljud.
Blir andra försöket här och 10:e insättningen totalt med äd.
Kan bara hålla med om att nya kliniken är super fin om man jämför med den gamla.
Kram från ett snöigt St Petersburg.
Lycka till! Har ni fått köpa garantipaket?
Ok jah förstår. Hoppas det går bra nu, har hört så mycket gott om St Petersburg. Undrar vad de gör annorlunda....
Peewee44 håller alla tummar och tår för dig!! Och Astmatiker, håll oss uppdaterade! ;) jag smyggjorde ett tidigt vul (6+0) och då kunde gynekologen se ett ticksnde hjärta! Vågar inte riktigt tro på det..
Hej!
Vi har funderat på äd efter två misslyckade ivf och två missfall efter spontana graviditeter. Jag har ett myom i livmodern som, enligt svenska läkare, inte ska påverka en graviditet. Jag är dessutom snart 43 år. Hoppas att vi ändå kan få garanti programmet I st Petersburg. Vet någon vilka kriterier som brukar gälla?
Peewee, hur har det gått?? Och UndrandeSökande, var befinner du/ni er i processen?
Är så imponerad av den nya kliniken! Jlsses vad vacker! Im hystroskopi! Nervööös, trots att jag gjort det förr:))
Åååh, Peewee44, hur mår du? Vad säger kliniken? Vad är nästa plan? lill111, hur gick det för dig idag? Kram kram kram
Nu har St Petersburg lyckats även med oss! Gravid 2-3! Efter 10 misslyckade så är jag äntligen gravid! Tack Elena med flera. Nu väntar jag på blodprovet.
Ni som funderar på St Petersburg, dom är så proffsiga och toppklass på nya kliniken.