[quote=79359134][quote-nick]Arvidoliver skrev 2019-01-13 16:20:13 följande:[/quote-nick]Hej!
Spännande! Vad är bisolvon och rosenrot metoden? Nytt för mig. ????
Vi har två barn sedan tidigare och skall försöka på en trefje. Vi har precis fått börja försöka. Har fått botox gör min migrän kontinuerligt i flera år och det måste gå minst 4 mån efter sista injektionerna som vi får försöka. Så ni får vi äntligen!
Jag har sedan 4-5 mån tillbaka använt natural cycles och mätt min temp. Var rädd för att min menst skulle vara väldigt oregelbunden pga medicinering och att jag ätit cerazette som tog bort mensen men till min förvåning var den regelbunden direkt. Så enligt appen ska jag ha ägglossning på fre 18/1 +- 1 dag. Så hoppas det kanske kan ta sog fort!
Har hört att det kan ta tid när man medicinerats så som jag gjort dock. Även när man tar ut spiral. Har din menscykel kommit igång med regelbundenheten?[/n
Hej :) !!
Läste att Rosenrot gör så man känner av ÄL tydligare och Bisolvon ska göra både kvinnans o mannens sekret tunnare så de små simmarna simmar bättre , första gången jag testar så jag vet inte ifall det tagigt sig , ska bli spännande o se. Tog tabletterna från sista dagen mens till ÄL.
Jaa jag har vänner som oxå tar botox för migrän så förstår vad du går igenom , kämpa på så fixar vi detta !
Jaa min mens har varit regelbunden sen den dagen jag tog ut kopparspiralen , din då ?