Värphönan skrev 2019-01-26 20:23:26 följande:
Både bastu och bubbelpool är okej, bara man håller koll så man inte blir för varm :)
Jag har massa stickor hemma så kommer nog testa redan på äl+9 så det blir nästa helg. Sen ska jag hålla mig till den 5-6:e med att testa... tror jag hehe. Känner massa symptom varje månad men vet att det lika gärna kan vara min ibs. Har halsbränna sen innan, min mage är aaalltid bubblig och jag mår illa nästan varje dag pga att jag ätit vid fel tidpunkt, för mycket eller nått min mage inte råkade tycka om just den dagen.
Själv då kommer du lyckad hålla dig till bim tror du? :)
Gillar att jag inte dubbelkollade min autocorrect "sätt mest i morgonrock och myste i Förrådet" hahaahahahaha
Har också en del tester hemma. Ska försöka hålla mig till att testa på äl+11. Svårt dock ^^
Det är så svårt att veta om symptomen är för att man är gravid eller om det är annat. Blir att man överanalysera.
Detta är mitt andra riktiga försök och förra försöket hade jag också symptom. Denna månaden är det faktiskt mina bröst som skiljer sig. Genom åren så har jag i vissa månader fått ömma och svullna bröst 4-5 dagar innan mensen. Denna månaden så började jag känna rejäl ömhet redan runt ÄL+3, men brösten är inte svullna alls. Mjuka men gör otroligt ont. Kan vara en symptom, kan vara att min kropp balla ur för att jag tagit rosenrot denna cykeln. Bara att avvakta och se ^^
Gah denna väntan!! :P Jag är inställd att det kommer ta mig minst 7-8 försök, känner hellre det än att tro det ska gå snabbt och bli besviken.