• Förstabarnet28

Försöker bli gravid ?

Hej alla där ute som försöker bli gravida som jag , tänkte skapa en tråd för o se ifall de finns fler där ute som jag.

Har försökt bli gravid sen i augusti ( tog ut kopparspiral i juli) men det har inte tagit sig ännu .

Har läst lite om Rosenrot & Bisolvon metoden så jag testade detta denna månaden, även min man fick ta bisolvon o han hade inga problem med de :) .

Beräknad mens är 24 januari så jag är otroligt ivrig o se ifall det verkligen funkade :)

Hur går det för er ?

• Svar på tråden Försöker bli gravid ?
  • Förstabarnet28
    Solin1 skrev 2019-01-24 15:18:52 följande:

Fick precis ett + !

Tack så mycket o grattis till dig med va kul o höra :D<3
  • Desire223
    Förstabarnet28 skrev 2019-01-24 10:58:24 följande:

Testa 2 st Bisolvon tabletter oxå för både dig o mannen löser upp slem i hela kroppen kan hjälpa lite oxå , håller tummarna för dig :)

Åh tack för tips! Trots ihärdigt googlande har jag lyckats missa det lilla knepet :) tack så jättemycket!
  • SherreMol
    Solin1 skrev 2019-01-24 15:18:52 följande:

Fick precis ett + !Skrattande

Grattis!!! :D
    Förstabarnet28 skrev 2019-01-24 10:54:04 följande:
    Åh tack så jätte mycket <3 hoppas allt går vägen nu bara vågar inte bli för glad heller ...

Hoppas allt går som du vill o önskar ! :)
    Va glad, lev och njut! <3 Låt inte rädslan stå i vägen! :)

• Värphönan
    Förstabarnet28 skrev 2019-01-24 07:53:42 följande:
    Godmorgon på er alla tog ett test imorse och d visade positivt , små skakar lite kan inte förstå att det är sant ännu vill inte ha för höga hopp heller hoppas allt går bra nu, önskar er alla lycka tjejer <3
    Ååå Grattis! Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Arvidoliver

Förstabarnet28 och Solin1: Grattis till er båda!! Vad roligt! Hoppas verkligen allt går vägen.

Jag blev otålig när jag läste om era plus så tog ett tidigt gravtest nu på morgonen. Tycker mig kunna se en svag linje som skulle kunna innebära ett plus. Min man tycker han ser detsamma men vågar inte hoppas ännu.

• Arvidoliver

Tog ett till test nu... strecket är ännu lite tydligare. Så nu vågar jag nog faktiskt tro! Jag har också fått positivt resultat!!! ???? Så glad så jag tror jag spricker!

• SherreMol
    Arvidoliver skrev 2019-01-26 02:36:51 följande:

Tog ett till test nu... strecket är ännu lite tydligare. Så nu vågar jag nog faktiskt tro! Jag har också fått positivt resultat!!! ???? Så glad så jag tror jag spricker!

Grattis!!!! Va många som plussat i denna tråd, underbart!

Är jag sååå otålig, jag är endast på äl+4...måste vänta en hel vecka till innan man kan testa :(
  • Värphönan
    Arvidoliver skrev 2019-01-26 02:36:51 följande:

Grattis!!! :)
  • Värphönan
    Förstabarnet28 skrev 2019-01-23 22:18:00 följande:

Hjärtligt välkommen :)

Va kul o höra :D !!!! Hopppas håller tummar o tår !

När har du BIM ?

Oj, har missat att svara. Har bim 5:e eller 6/2. Känns som en evighet! Har massa stickor hemma så kommer nog testa redan på äl+9 bara för att.
  • SherreMol
    Värphönan skrev 2019-01-26 12:26:06 följande:

Oj, har missat att svara. Har bim 5:e eller 6/2. Känns som en evighet! Har massa stickor hemma så kommer nog testa redan på äl+9 bara för att.

Vi har BIM samma dag!! :D Håller tummarna för oss :)
Svar på tråden Försöker bli gravid ?