SherreMol skrev 2019-01-22 14:40:05 följande:
Då har ni kört på optimalt ju :P Tycker det är så svårt att veta hur ofta man ska testa med ÄL-test när det närmar sig. Jag använder stickor och sedan när det börjar bli starkare linje så tar jag in den digitala ÄL tester från CB. Billigare i längden haha Jag fick blinkade smiley i söndags, testade morgon och eftermiddag. Igår fick jag blinkade kl 8 på morgonen och efter jobbet runt 17 fick jag fast smiley :)
Samma här, när jag fick blinkade smiley så slutade jag med rosenroten. Tog en tablett på morgon och en på kvällen. Tror jag ska ta bisolvon i någon dag till, sen slutar jag med den också. Gav även mannen både rosenrot och bisolvon denna månaden. Hans reaktion var, vad är det för tabletter du stoppar i mig egentligen hahaha Men han var snäll och gick med på min plan.
Men d jätte bra du verkar veta ungefär när du ska testa så d låter givande :D !!
Ja jag gav min man endast Bisolvon o han gick med på de så snällt hahah precis men Rosenrot är ju naturligt läkemedel så han behöver inte oroa sig !
Har ni mys nu varje dag ?