sandaler88 skrev 2018-11-01 14:34:55 följande:
Jag har bestämt mig för att inte ha några gravtest hemma alls nu, man blir knäpp tillslut. Så får jag åka och köpa den månaden när mensen verkligen är sen istället.
Okej, som jag har förstått det så ser man ett plus oavsett om det är svagt så ska det betyda att det är positiv. håller tummarna att du får stakare utslag om några dagar.
Ja såklart. jag hoppas på plus. men orkar inte bygga upp massa förväntningar. Jag ska ha ägglossning nu i dagarna så får se mot slutet av månaden.
Ja usch du har rätt, har man test hemma så slösar man massor i onödan. Bättre vänta in mensen hur svårt det än är... Sitta på händerna och allt det där. Jag har ingen aning om jag är gravid eller inte. Tror inte det. Känns inte som det. Saknar den där vetskapen att jo, klart jag är det. Varit gravid förut nämligen, fem år sen, och då visste jag långt innan testet kunde göras...
Heja, mys på och bara var med varandra. Tror det är det bästa. Bara ha sex för att ha sex liksom. Om det inte tagit sig nu kommer jag att köra dubbel dos rosenrot nästa månad.