Längtansblåblomma skrev 2018-10-27 12:14:02 följande:
Jo, man tycker ju det :/....
Jag har precis börjat med apiforce(bidrottningsgelé) och e vitamin(vetegroddsolja) vilket ska vara gynnsamt för fertiliteten. Det är ju ingen garanti att detta på nåt vis skulle funka, men känner att jag på nåt vis vill kunna försöka påverka lite iaf. Har dock redan märkt att jag fått mer "fertilt sekret" tidigare än vanligt vilket ju knappast kan skada iaf. Men skulle det vara hans simmare det är fel på så kvittar det ju vad man gör själv... Men vi får se..
Håller med dig om att det känns lite läskigt att "experimentera" med kroppen när cykeln är stabil från början, men har tröttnat på att det inte händer ett jäkla skit.
Hur länge har ni försökt?
Jag har också funderar på det där med bidrottninggele...
Jag har inget fertilt sekret alls.. känt efter några månader nu.. men känner ingenting... Möjligtvis att det är lite vattningare kring ÄL.. men tycker fortfarande att det är lite för tjockt och vitt.....
Kan absolut inte bygga några broar...Så jag testar faktiskt med Bisolvon denna månad.. Får se om det hjälper...
jag vill försöka undvika att experimentera för mycket, men man blir desperat..
Vi har sammanlagt försökt 1 år till nyår..
men då har jag blivit gravid en gång... i februari.. men som slutade i missfall i vecka 18...:( så några månader där i mitten räknas väl inte... men nu om 11 dagar hade vi BF...... det enda jag ville var att bli gravid igen... men är kört.. har ägglossning om 14 dagar istället :(
hur länge har ni försökt?