sandaler88 skrev 2018-10-27 09:40:17 följande:
Ja usch.. den kan väl i alla fall vänta tills efter jobbet...
Nej precis.. väldigt skönt men samtidigt så himla tråkigt att kunna tänka att vi är inte ensamma...
har du vågat prova på några ?hemmakurer?... typ grape, rosenrot, bisolvon... jag har testat grape förra månaden.. tänkte att det kan ju inte skada med lite vitaminer... men hjälpte ju inte.. är lite orolig för att proppa i mig massa konstigt.. men samtidigt är man sugen......
Jo, man tycker ju det :/....
Jag har precis börjat med apiforce(bidrottningsgelé) och e vitamin(vetegroddsolja) vilket ska vara gynnsamt för fertiliteten. Det är ju ingen garanti att detta på nåt vis skulle funka, men känner att jag på nåt vis vill kunna försöka påverka lite iaf. Har dock redan märkt att jag fått mer "fertilt sekret" tidigare än vanligt vilket ju knappast kan skada iaf. Men skulle det vara hans simmare det är fel på så kvittar det ju vad man gör själv... Men vi får se..
Håller med dig om att det känns lite läskigt att "experimentera" med kroppen när cykeln är stabil från början, men har tröttnat på att det inte händer ett jäkla skit.
Hur länge har ni försökt?