Hipphurradu skrev 2018-11-09 12:13:05 följande:
Hej igen.
Har varit på gyn nu och gjort blodprov igen och sen kollat med vul heter det antar jag när dom går in genom slidan.
Jag hade tydligen runt 200 i hcg när jag var där i onsdag, nu hade det ökat till 260 tydligen. Det borde tydligen ha dubblats om allt var normalt. Dom kan fortfarande inte se något i varken livmodern eller i äggledarna. Så nu ska jag dit på måndag igen för endast blodprov och se om det ökat mer eller sjunkit.
Är det någon som har erfarenheter av detta? Jag har fortfarande lätta blödningar som jag fick i tisdag. Jag hade ju som riktig mens i förra veckan som slutade på lördagen. Sen börja de lätta blödningarna i tisdags kväll. Jag känner ju även smärta mot ena äggstocken.
Men den var värre i onsdags smärtan idag känns det inte lika mycket lite mer som molande värk mot äggstocken. Det var mer hugg i onsdags.
Någon som vet om något borde synas på vul när man är uppe i 260 i hcg? Eller är det normalt att det inte syns då? Någon som vet om en sådan låg ökning inte behöver betyda att det är något fel?
Man får alltid frågorna efteråt. Just nu känns ju allt hopplöst, men vet inte vad jag ska tro om det kanske ökat mer hcg på måndag men inte så mycket som det borde, kan det bli ett friskt barn ändå tro, eller blir det missfall längre fram i så fall. Jag tänker att det är missfall jag haft nu förra veckan, men borde hormonet fortsätta öka då? Hoppas någon kan eller vet något eller erfarit liknande.
Ha det så bra. Jag uppdaterar hur det går.
Åh gud va jobbigt det måste vara. Kan inget om det där så kan inte svara. Men ville bara skicka styrkekramar! Lycka till på måndag och håll oss gärna uppdaterade