• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • EliMil

BIM-listan nov

1/11 Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87

3/11 gummsanmadde, Z1987

5/11 Noanda

7/11 Jojjans

8/11 Poolen, Siri88, Elimil

15/11 MissKelli

• gummsanmadde

Tänkte skriva va roligt att fler trillar in här men det menar jag inte, önskar ju att ni hade fått plus istället, jag kunde ju oxå fått det ju ;)

Men trevlig att få lära känna er lite!

Är på 6 dsgen, blöder fortfarande, sen efter jag fick dottern (4:e mensen sen slutat amma) så blöder jag fan i 8! dagar! Innan va det 4, max 5 å då va det pytte lite på 5:e dagen. Drygt att blöda så här länge..

Men skönt att det snart slutar å man kan börja mysa igen :) när ha ni ägglossning? Jag tror jag ha den 18, enligt mens appen jag ha.

• Teresee
    gummsanmadde skrev 2018-10-08 20:35:04 följande:

Tänkte skriva va roligt att fler trillar in här men det menar jag inte, önskar ju att ni hade fått plus istället, jag kunde ju oxå fått det ju ;)

Är på 6 dsgen, blöder fortfarande, sen efter jag fick dottern (4:e mensen sen slutat amma) så blöder jag fan i 8! dagar! Innan va det 4, max 5 å då va det pytte lite på 5:e dagen. Drygt att blöda så här länge..

Men skönt att det snart slutar å man kan börja mysa igen :) när ha ni ägglossning? Jag tror jag ha den 18, enligt mens appen jag ha.

Ooh jobbigt med lång mens :( !! Hoppas det är din sista på ett tag!

Jag har ÄL runt 20:e så inte så långt ifrån dig! :)
  • Em0ma
    Canary skrev 2018-10-08 15:13:55 följande:
    Fjärde försöket nu :)
    Vet inte om jag skulle orka tempa... Vill testa utan först.
    Okej, jag förstår dig helt, tempar inte heller :) Så lycka till, 4 är inte så mycket så du får nog ditt plus snart ska du se :D
  • Em0ma
    gummsanmadde skrev 2018-10-08 20:35:04 följande:

segt med lång mens, men som föregående sa, förhoppningsvis sista på ett tag :D Jag har min den 17e enligt app!
  • Em0ma
    Manda25 skrev 2018-10-06 22:27:30 följande:
    Vilken styrka på bisolovon tabletterna tar du? Jag har tagit 2 tabletter dagligen (8mg) ifrån CD 1 till ägglossning. Jag tillhör fortfarande oktober tråden men troligtvis så kommer jag få hoppa in i november tråden..
    Förlåt, helt missat att jag blivit "citerad" 
    De jag tar är samma som du, 8mg. Ja jag har mens antingen 30/10 eller 1/11 så är med i båda, lite tråkigt att vara sist ut i gruppen då den är rätt tom då :P Hoppas att du inte behöver komma in i denna gruppen utan ist får dig ett plus!
  • poolen

Inne på vad jag tror är sista mens dagen. Har senaste två dagarna droppat lite smått under dagen och typ bara varit "ordentligt" på morgonen, idag var det mest brunt på morgonen, så testar med ÄL-stickor igen. Tror jag kommer få en stegring ganska snart då ÄL stickorna var helt blanka innan mensen, gick inte ens inbillda sig ett streck. Nu när jag testade på typ mensens sista dag, eller första dagen utan mens så var det ett svagt streck. Så jag hoppas strecket fortsätter bli starkare så jag får en ÄL denna månaden och att det bara tagit en månad för hormonerna att rätta till sig efter Depo Provera.

• gummsanmadde
    Teresee skrev 2018-10-08 21:01:09 följande:

Ooh jobbigt med lång mens :( !! Hoppas det är din sista på ett tag!

Jag har ÄL runt 20:e så inte så långt ifrån dig! :)

Ja det är så tradigt, hoppas att det minskas efter hand, ännu bättre med ett plus hehe. Kollar du med test när du ha ägglossning eller ha du bara gissar? Jag tänkte köpa ägglossning test men tycker det är dyrt haha ha känner av ägglossning ganska tydligt å så ha vi sex varannan dag så vi borde inte missa det.
  • gummsanmadde
    Em0ma skrev 2018-10-08 21:05:44 följande:

segt med lång mens, men som föregående sa, förhoppningsvis sista på ett tag :D Jag har min den 17e enligt app!

Ja segt som fan. Ja precis man kan ju alltid hoppas :D du ha också app, kör du med stickor å dubbelkollar? Jag tänkte prova stickor men känns för dyrt hehe..
  • Canary
    Em0ma skrev 2018-10-08 21:02:08 följande:
    Okej, jag förstår dig helt, tempar inte heller :) Så lycka till, 4 är inte så mycket så du får nog ditt plus snart ska du se :D
    Det skulle vara så sjukt nice, jag skulle känna det som att jag bar runt på en stor skatt tror jag!
    Snart går jag in i mitt fertila fönster enligt appen! På torsdag börjar jag testa efter ÄL. Har vi tur inträffar den redan på måndag så att vi kan mysa järnet på helgen och på mån kväll.
Svar på tråden Vi som har BIM november 18