• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • gummsanmadde

Glömde skriva BIM 3/11.

Skulle någon vilja/kunna skriva in mig på listan? Det funkar inte med min mobil :/

• Em0ma
    Canary skrev 2018-10-03 20:29:53 följande:
    Spännande, välkommen!
    Tack :D
  • Em0ma
    MissKelli skrev 2018-10-03 20:37:20 följande:
    Spännande med bisolvon! Hur mycket tar man? Tar man i tablettform? Jag tror inte jag behöver att sekretet blir tunnare men om det inte tar sig på några månader kan det vara värt att testa.
    Jag tar tablettform, tycker det är enklare och tar enligt anvisningarna på förpackningen, 3 tabletter om dagen, ibland 2 för har lite dåligt minne emellanåt ^^  från Cd1 till ÄL. Så får se om det funkar, tror inte gäller jag egentligen behöver tunnare sekret men känner att det skadar inte att testa :D
  • Canary
    gummsanmadde skrev 2018-10-03 21:44:49 följande:

Glömde skriva BIM 3/11.

Skulle någon vilja/kunna skriva in mig på listan? Det funkar inte med min mobil :/

BIM-listan nov

1/11 Canary

3/11 gummsanmadde

15/11 MissKelli
  • Z1987

Hej!

Jag hoppar in i denna tråd då det inte blev något denna månad...

Nytt bim 3/11 (enligt FLO-appen). Brukar variera allt mellan 28 och 32dagar. (Denna gång värt det 33...gången innan 29)...

Ser att ni andra har berättat om er själva..så tänkte också göra de.

Är 31år, bor i Norrbotten. Har 2 döttrar (11 & 7) sen ett tidigare förhållande. Blir andra försöket tillsammans med mannen i mitt liv :)

Ni som använder ägglossningstest...stickor eller digitalt? Vad föredrar ni?

Har själv testat båda....men vet inte riktigt vad jag tycker...

Lycka till ni andra och håller tummarna för många plus :)

• Z1987

BIM-listan nov

1/11 Canary

3/11 gummsanmadde, Z1987

15/11 MissKelli

• Canary

BIM-listan nov

1/11 Canary, em0ma

3/11 gummsanmadde, Z1987

15/11 MissKelli

• Canary
    Em0ma skrev 2018-10-03 20:01:15 följande:

Hej!
    Hoppar gärna in här då min bim är Antingen 31/10 eller 1/11 och så tråkigt att vara sist ut i tråden för finns ingen kvar där då :P

Lite om mig, är 27år gammal och min sambo är 29. 5:e försöket med första barnet. Slutade på Cerazette i April, tog mig 8v att börja blöda sen dess har jag varit hyfsat regelbunden mellan 28-32 dagar.
    Har mens nu så har börjat ta bisolvon, annars tar jag inga tillskott eller tester, men är lite sugen på att testa ÄL test denna gång.

Jag la till dig på första nov så får vi väl se om du redan fått plus eller mens då :)
  • Em0ma
    Canary skrev 2018-10-04 11:20:59 följande:
    Jag la till dig på första nov så får vi väl se om du redan fått plus eller mens då :)
    Tack, det gjorde du helt rätt i! :D insåg precis att jag glömt göra det så blev lite förvånad när jag såg mitt namn i listan innan jag läste detta inlägg haha:P 
Svar på tråden Vi som har BIM november 18