Inalina skrev 2019-02-13 08:55:10 följande:
det låter som att man inte är den enda som känner sig som en valross redan nu i sjätte månaden ;) bara att knyta skorna, ta på sig strumpor, resa sig ur soffan är ju ett STORT projekt - kan inte förstå hur det ska bli med 3 månader kvar!!
hur känns det att vara hemma nu? har du kommit in i rutiner som funkar?
jag blir alldeles knäpp på att jag behöver kissa precis HELA tiden. I alla fall när jag är ute o går - kanske är det kylan som bidrar också - men om jag kissar och sen efter 5 min kommer utanför dörren känner jag direkt att jag måste hitta närmaste toa igen - tycker det blir lite stressande.. lämnar ju urinprov titt som tätt som inte visat något - tror bara bebisen ligger PÅ blåsan eller nåt
Hahah nä då du är inte ensam! Är också som en valross. Min kille får putta på mig ibland när jag ska sätta mig upp haha! Ja håller med. Detta är ju bara början haha! :) man behöver ju lite extra tid för å sätta på skor å så! XD
Det fungerar bra :) går alltid upp samtidigt som min kille så jag inte ligger å sover för länge. Å försöker träna lite varje dag eller ta en promenad :) idag ska jag ta mig till stan tänkte jag å kika lite i butiker :)
Hur går det för dig? Dina sammandragningar hade minskat en del va :)
Haha åh jag förstår dig precis! Har samma problem. Tror definitivt bebisen trycker på blåsan haha. Det jobbiga är ju att det där trycket bara kommer på en gång. Som att man hållit sig i flera flera timmar! Fast det bara gått typ 10 min sen sist :P