Inalina skrev 2019-02-14 15:38:43 följande:
Ja plus att jag ska ta magnesium 2-3 ggr om dagen som brustablett- hjälper tydligen också magen att slappna av. så testa det om du får sammandragningar - helt ofarligt ska det vara - och rätt gott med hallonsmak iaf =)
berättade för mina chefer om min oro och psykiska stress litegrann inför mån etc och de är jätteförstående (liksom dina) så det känns skönt. nu kan jag slappna av ordentligt i Madrid! vi flyger dit i morgon bitti - tror det tar ca 1 timme!
Vi har 8-10 grader på dagarna men kyliga morgnar - men som sagt sjukt stark sol så lika bra att smörja sig o på med
Ja visst är det skönt när man kan 'läka sig själv' och inte behöva vara så osäker hela tiden. Hoppas jag kan lugna mig nu också - ändå kollat tappen 3 ggr nu senaste 4-5 veckorna och den har inte ändrat sig trots en del mensvärk etc. ska försöka koppla av och njuta av egentid med mannen

ha en härlig helg allihopa!
Äter oxå magnesium. 1 tablett om dagen, den tillhör min pillersamling redan :D
Skönt att du oxå kan ta allt sånt med dina chefer och att de faktiskt förstår. Man blir så otroligt tacksam. Speciellt när man hör vissa får kämpa med sina arbetsledare att ens kanske få en ledig dag eller två.. Man blir lite bortskämd, men samtidigt otroligt tacksam :)
Gud så skönt, förstår att det är riktig vår i luften hos er då. Det dröjer ett par månader för oss som sagt, så jag njuter av fina vinterdagar tills dess ;) Solen skiner och dottern och mannen åker slalom tillsammans, ser så himla mysigt ut. Vi ska ut i helgen, jag ska dock mest mysa sittandes och fika, men ska försöka mig ut på en liten kort, långsam promenad.. hoppas magen pallar med det! :)
Låter härligt med en weekend i Madrid. En timmes flyg bara, helt otroligt. Du bor nog i ett bra land ;) Hur är sommaren hos er vädermässigt?