Inalina skrev 2019-02-20 14:50:52 följande:
ja i oktober funderar jag också på att sticka en vecka eller två till gran canaria eller liknande! hade vart skönt att förlänga sommaren lite - och då är ju våra småttingar lite äldre =)!!
synd att det inte blev långvarigt din lycka efter vara 'skadefri' men du vet i alla fall att det inte är farligt. har du sammandragningar också eller 'bara' ditt onda?
ska kika lite på blocket i sverige nu och se om jag kan plocka upp ytterligare lite saker i helgen ;) är ju så mkt billigare hos er än vad det är här! vill köpa en sån där babybjörn babysitter och tänker att jag lika gärna kan släpa med den med haha! sen försöker jag hitta en fin sänghimmel som inte är för dyr - verkar också svårt...
ska skriva ihop en lista med grejer jag tänkte fixa från apoteket också som är mindre roliga men troligtvis kommer behövas..
Nej inga onda sammandragningar iallafall har jag haft. sammandragningar har jag varje kväll, men de ska ju va helt normalt sägs det så länge de inte gör ont samtidigt.. Så de är ja inte orolig för :)
Smart att plocka upp lite i sverige när du är här, du ska hit i helgen eller? :)
Jaa de är precis gran canaria jag kollat på, och rhodos. Nått utav det. Jag brukar alltid åka i Maj varje år, tycker det är så skönt att få lite färg och sol innan sommarn börjar i sverige.. Men denna år blir de ju ingen Maj-resa, så satsar på oktober istället detta år. Tror det är en bra månad, inte för varmt åt bebisarna heller.. :)