• Nimzay

Vad fick er att bestämma er för vad ni ska rösta på?

Ni som redan förtidsröstat, exakt vad var det som fick er att bestämma er för vad ni skulle rösta på?

Och ni som inte röstat ännu men ändå hunnit bestämma er för hur ni ska rösta sen när ni väl ska rösta, exakt vad var det som fick er att bestämma er för vad ni kommer att rösta på?

• Svar på tråden Vad fick er att bestämma er för vad ni ska rösta på?
  • Mongoliet
    Anonym (Solidaritet) skrev 2018-09-07 21:21:25 följande:

Nej partiet sd uppmanar inte folk att bränna flyktingboenden. Men vänsterpartiets ungdomsparti uppmanar folk att bränna valstugor och förstör andras fl. ser inte du skillnaden? Sd tar avstånd från det Hr. Vänsterpartiet gör inte det. Det finns idioter inom alla partier, bara för att det finns idioter som bränner flyktingboenden så står inte sd bakom det här. Fast det här är eg irrelevant eftersom jag röstar inte sd.

Så när SD lägger ut adresserna på flyktingboenden så är det av empati för post nord?
  • Mongoliet
    Anonym (Solidaritet) skrev 2018-09-07 21:46:45 följande:

Är du dum på riktigt? Jag sa tidigare att det finns idioter inom alla partier. Partiet Sd har inte lagt ut det men det finns enstaka sd politiker som säkert har gjort det. Sd tar avstånd. Allt vänsterpartister göt det tar inte partiet avstånd ifrån.

Men som sagt ni vp lever i en verklighetsfrånvänd värld där ni tror att ni är de goda.

Vilka eldade upp flyktingboende. Folk som gillar SD eller random kids?
  • qfnafnjf

Det som fick mig att bestämma mig för att överge demokratin var all sliskig propaganda och hur internet blivit efter man röstat sist och hur miljön blivit efter man röstade dessförinnan.

• fjanten

Prio 1: att få en alliansregering

Chansen för det minskar om KD inte kommer över 4-procentspärren. Röstar därför på KD.

• Anonym (Solidaritet)
    Mongoliet skrev 2018-09-07 21:53:34 följande:

Vilka eldade upp flyktingboende. Folk som gillar SD eller random kids?

Förmodligen folk som gillade sd och nu har förmodligen gått vidare till afs.

Vilka är det som bränner valstugor? Folk som röstar på Vänsterpartiet och som Vänsterpartiet uppmuntrar. Det är skillnaden. Sd uppmanar inte.

Att du inte förstår övergår mitt förstånd. Du får tro stt DJ är den goda för det är bu ok att vara antisemit.
  • Mongoliet
    Anonym (Solidaritet) skrev 2018-09-07 22:15:48 följande:

Förmodligen folk som gillade sd och nu har förmodligen gått vidare till afs.

Vilka är det som bränner valstugor? Folk som röstar på Vänsterpartiet och som Vänsterpartiet uppmuntrar. Det är skillnaden. Sd uppmanar inte.

Att du inte förstår övergår mitt förstånd. Du får tro stt DJ är den goda för det är bu ok att vara antisemit.

En liten tom stuga på ett torg eller ett hus med människor?
  • mr shit
    fjanten skrev 2018-09-07 22:04:02 följande:

Prio 1: att få en alliansregering

Chansen för det minskar om KD inte kommer över 4-procentspärren. Röstar därför på KD.

Löfvén måste bort. Totalt inkompetent.
  • Anonym (xx)
    Anonym (Solidaritet) skrev 2018-09-07 21:21:25 följande:
    Nej partiet sd uppmanar inte folk att bränna flyktingboenden. Men vänsterpartiets ungdomsparti uppmanar folk att bränna valstugor och förstör andras fl. ser inte du skillnaden? Sd tar avstånd från det Hr. Vänsterpartiet gör inte det. Det finns idioter inom alla partier, bara för att det finns idioter som bränner flyktingboenden så står inte sd bakom det här. Fast det här är eg irrelevant eftersom jag röstar inte sd.
    Jodå, det var ju orkestrerat och styrt av sd, det är ju dom som ligger bakom bränderna på flyktingboendena.
    Fattar man inte det är man både korkad som få och otillåtet naiv.
    Sd är ett part vars primära mål är att bli av med alla som inte passar in, i synnerhet invandrare och främst där muslimer. 
    Ungeför som Hitler med judarna, lika gulligt. 
    Men som vanligt vill förstås ingen sdanhängare kännas vid det här, 
    För då blev det ju så jobbigt att rättfärdiga att man röstar på ett parti som står för såna värderingar. 
    Stackars blåsta sd-röstare som inte ens fattar att dom är sd:s legoknektar.
  • Anonym (Solidaritet)
    Anonym (xx) skrev 2018-09-07 22:39:30 följande:

Jodå, det var ju orkestrerat och styrt av sd, det är ju dom som ligger bakom bränderna på flyktingboendena.

Fattar man inte det är man både korkad som få och otillåtet naiv.

Sd är ett part vars primära mål är att bli av med alla som inte passar in, i synnerhet invandrare och främst där muslimer. 

Ungeför som Hitler med judarna, lika gulligt. 

Men som vanligt vill förstås ingen sdanhängare kännas vid det här, 

För då blev det ju så jobbigt att rättfärdiga att man röstar på ett parti som står för såna värderingar. 

Stackars blåsta sd-röstare som inte ens fattar att dom är sd:s legoknektar.

Nej de tar avstånd. Och j de har en historia. Kommunisterna har en värrre historia. Och vad gör Vänsterpartiet. De vill oxå utrita alla som inte tycker som de. Vänsterpartiet hatar judar, polacker, ryssar etc.

du kanske ska läsa mitt första inlägg dr jag skriver att min mamma satt i fängelse för att hon inte var kommunist. Men alla medel ör ju tillåtna enligt er. Ni r inte de goda. Ni bara tror det.

Och nej, jag röstar inte på sd. Jag brukar rösta på m/Kd/L.
Svar på tråden Vad fick er att bestämma er för vad ni ska rösta på?