Inlägg från: Anonym (xx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xx)

Vad fick er att bestämma er för vad ni ska rösta på?

Anonym (Solidaritet) skrev 2018-09-07 21:21:25 följande:
    Nej partiet sd uppmanar inte folk att bränna flyktingboenden. Men vänsterpartiets ungdomsparti uppmanar folk att bränna valstugor och förstör andras fl. ser inte du skillnaden? Sd tar avstånd från det Hr. Vänsterpartiet gör inte det. Det finns idioter inom alla partier, bara för att det finns idioter som bränner flyktingboenden så står inte sd bakom det här. Fast det här är eg irrelevant eftersom jag röstar inte sd.
    Jodå, det var ju orkestrerat och styrt av sd, det är ju dom som ligger bakom bränderna på flyktingboendena.
    Fattar man inte det är man både korkad som få och otillåtet naiv.
    Sd är ett part vars primära mål är att bli av med alla som inte passar in, i synnerhet invandrare och främst där muslimer. 
    Ungeför som Hitler med judarna, lika gulligt. 
    Men som vanligt vill förstås ingen sdanhängare kännas vid det här, 
    För då blev det ju så jobbigt att rättfärdiga att man röstar på ett parti som står för såna värderingar. 
    Stackars blåsta sd-röstare som inte ens fattar att dom är sd:s legoknektar.
  • Anonym (xx)
    Anonym (Solidaritet) skrev 2018-09-07 21:46:45 följande:
    Är du dum på riktigt? Jag sa tidigare att det finns idioter inom alla partier. Partiet Sd har inte lagt ut det men det finns enstaka sd politiker som säkert har gjort det. Sd tar avstånd. Allt vänsterpartister göt det tar inte partiet avstånd ifrån.

Men som sagt ni vp lever i en verklighetsfrånvänd värld där ni tror att ni är de goda.
    Att tro på något sd säger och ta det som sanning är lika smart som att tro på Akilov när han säger att han inte ville skada några barn när han forsade fram längs Drottninggatan i en tung lastbil. 
    Hur korkad får man bli?
  • Anonym (xx)
    Anonym (Solidaritet) skrev 2018-09-07 22:46:53 följande:
    Nej de tar avstånd. Och j de har en historia. Kommunisterna har en värrre historia. Och vad gör Vänsterpartiet. De vill oxå utrita alla som inte tycker som de. Vänsterpartiet hatar judar, polacker, ryssar etc.

du kanske ska läsa mitt första inlägg dr jag skriver att min mamma satt i fängelse för att hon inte var kommunist. Men alla medel ör ju tillåtna enligt er. Ni r inte de goda. Ni bara tror det.

Och nej, jag röstar inte på sd. Jag brukar rösta på m/Kd/L.
    Jag skiter väl i vad din mamma och du har upplevt.
    Jag tror inte jag är god alls. Men jag vet att jag inte är blåst naiv människa som går på allt som andra säger bara för att dom sa det. 
    Jag är lite för gammal, lite för luttrad och fan så mycket för cynisk för det. 
    Du får rösta på vad fan du vill, men tro aldrig att något är sant som sd säger.'Klart som korvspad att dom ligger bakom bränderna på flyktinganläggningarna.
    Du kan inte vara allvarlig om du hävdar något annat. 
  • Anonym (xx)
    mr shit skrev 2018-09-07 22:50:51 följande:
    Vilken arguemntation. Håller man inte med dig så är man sd-anhängare. Vet inte vad man ska ta sig till.
    Nej och det är ditt problem, kom inte springande till mig och fråga om hjälp. 
  • Anonym (xx)
    Anonym (Solidaritet) skrev 2018-09-07 23:03:08 följande:
    Det är klart att du som vänsterpartiT skiter i alla som inte tycker sim du. Du tycker det är rätt att sätta småbarnsföräldrar i fängelse för att de inte tycker som du. Sen gnäller du på do alf Trump som har separerat barn från sina föräldrar som försöker ta sig till USA. Det är Lukas illa.

Har du sett dra demonstrationståg dör folk har plakat dr det står att man ska slakta/förgöra överklassen/sd. Men det r ok att hata bara man röstar vänster.

Kanske r så ATG sd står bakom som du säger men i det offentliga tar de avstånd toll skillnad från vänstern.
    Vad sd säger offentligt är helt ointressant och lika trovärdigt som när Akilov hävdar att han inte ville skada barn under sitt terrorattentat. 
    Sen kan du lägga mer både halmgubbar och personangrepp. 
    Du har ingen aning om vad jag står för eller röstar på.
    Håll dig till sakfrågan. 
Svar på tråden Vad fick er att bestämma er för vad ni ska rösta på?