• Lilla Lina

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!

Känner att jag har äran att starta en tråd för alla oss med BIM oktober i år! :) Här välkomnar vi nya till tråden och samlar upp er från september-tråden som tyvärr får kämpa på en månad till. Här tar vi nya tag och satsar för fullt mot massa fina sommarbebisar 2019. :)

Kort om mig då: andra riktiga försöket med sambon, vi är båda 29 år och har inga barn. Bor i södra Sverige och håller på att leta hus för fullt samtidigt som vi planerar barn. Har alltid sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 30, vilket jag gör i maj så det sket sig idag när jag fick mensen. Men försöker se positivt, sommarbarn- hur romantiskt låter inte det? :)

Har bim 6 oktober och äl runt 23 september. Har långa cykler vilket är frustrerande med all denna väntan!

Som sagt, välkomna hit alla som vill så ska vi heja och stötta varandra bäst vi kan! :)

BIM-listan oktober

6/10 Lilla Lina

• Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018
  • Siri88
    minimera skrev 2018-09-26 21:53:33 följande:

Bim -9 (äl+5) och börjar redan känna efter symtom. Borde liksom vara rätt omöjligt att känna något redan. Dock har det ilat i brösten hela dagen. Brukar inte göra det utan kommer mer som ett konstant ont innan mens. Så jag tror mer att det är kroppen som spökar. Ska testa tidigast nästa fredag har jag bestämt mig för.

Samma för mig, letar symtom men tror också att de är önskesymtom. Ska också testa nästa fredag :)
  • cassandra92
    Siri88 skrev 2018-09-26 22:00:00 följande:

Samma för mig, letar symtom men tror också att de är önskesymtom. Ska också testa nästa fredag :)

Usch de där jäkla önskesymptomen... Haha fy
  • Noanda

/9 Tasha82

1/10 Cassandra92, Pluviophile, Linneaa96, Z1987, MaalinJ, Ardnas89, Snöflingan28, JenniferBeckman

2/10 lw12, Miichaella, minnie768

3/10 Canary, ero13, novemberregn, kstadtjej87

4/10 kira16, brallison, nr2år2019

5/10 Siri88, EliMil, Nobasil, minimera

6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92

7/10 puffen2009, Eliiin

8/10 carola18, teresee

9/10 småfossingar, sparv, idaisraelsson, Noanda

12/10 Lillva04

13/10 onlyme86, ksrg8887

15/10 Livethänder

16/10 mangon

17/10 AnnaOctavia, Pixma

18/10 Snartså

21/10 Kinan

22/10 korvstroganoff, Issari

23/10 heilena

26/10 Skuggviol

• Miichaella
    1995lj skrev 2018-09-26 21:28:50 följande:

Tack! <3 min sambo misstänkte jag var gravid sen några dagar så jag blivit mer svängig i humöret typ irriterad och inte vill vara lika mkt fysiskt nära o väldigt svag för lukter. Lite tröttare. Fick hastigt illamående förut också men gick över fort. Förra graviditeten hade jag jätte mkt tjocka vita flytningar också men inte fått det än iallafall.

Okej spännande! När har du Bim? Jag är typ på äl+10 men känner inget speciellt :)
  • mangon
    Miichaella skrev 2018-09-26 22:30:14 följande:

Okej spännande! När har du Bim? Jag är typ på äl+10 men känner inget speciellt :)

Spännande. Inte långt kvar tills du kan testa då! ????
  • Viccyy

Hänger gärna med här också!

Kul att få läsa era inlägg och hänga med!

Jag och min man har precis börjat. Jag slutade med ppiller 6e augusti (ca 7 veckor sedan) så är ny på det här! Fick min pillermens men min "riktiga" mens har dock inte kommit ännu och vet inte om jag haft ÄL ännu, har ätit ppiller sen jag va 15 och är 25 nu, så det tar väl tid för min kropp att komma igång! Pinsamma är att jag inte kan så mycket om hur min kropp fungerar så håller på att lära känna den nu!
    Men skulle vara så kul att få en sommarbebis 2019 hihi!

• Lala90

Vi skulle ha myst igårkväll enligt ?smep?, är på BIM -9. Men en stressig kväll på jobbet och en tidig start idag ledde till att jag verkligen inte orkade :( drömde inatt att jag köpte ett tidigt graviditetstest från en bankomat, haha! Tänk vad detta sätter tankarna i rullning dygnet runt... xD

Stort grattis till plus ni som fått det redan!! :) <3

• Canama
    Lala90 skrev 2018-09-27 05:45:43 följande:

Vi skulle ha myst igårkväll enligt ?smep?, är på BIM -9. Men en stressig kväll på jobbet och en tidig start idag ledde till att jag verkligen inte orkade :( drömde inatt att jag köpte ett tidigt graviditetstest från en bankomat, haha! Tänk vad detta sätter tankarna i rullning dygnet runt... xD

Stort grattis till plus ni som fått det redan!! :) <3

Vi hopps också den sista liggningen enligt metoden... orkade helt enkelt inte! Och tappade lite lusten när jag inte lyckades fånga ÄL med stickorna.... NC är dock övertygad om att jag hade ÄL i fredagsoch flyttade fram min BIM 3/10! Sambon vill att jag ska ta ett testa tidigt test 2/10, han kan inte heller hålla sig haha! Så gick de med den planerade BIM hotellnatten :).

Symtom känner man ju massor av men de gjorde jag förra månaden också.... skulle någon säga att de va ett symtom att se kråkor skulle man ju garanterat se massvis av kråkor, så sjukt att kroppen och sinnet luras så fruktansvärt :(
  • Canary

Testade tidigt imorse, tvärblankt. Tror att det är BIM -4 eller BIM -5. Så pass blankt att det inte känns som att det kan bli blankt senare ens. Satsar nog vidare mentalt mot försök nr 4. Känner mig lite nere!

• Canary
    Canary skrev 2018-09-27 06:51:14 följande:

Testade tidigt imorse, tvärblankt. Tror att det är BIM -4 eller BIM -5. Så pass blankt att det inte känns som att det kan bli blankt senare ens. Satsar nog vidare mentalt mot försök nr 4. Känner mig lite nere!

Så pass blankt att det inte känns som att det kan bli Nåt annat än blankt senare ens. Menar jag förstås!
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018